Avatar billede cyberspace Nybegynder
15. september 2002 - 13:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fået logon problem på eksperten

Måske er der nogen der kan hjælpe.

Jeg har fået problem med at logge ind påeksperten. så hvis jeg skal logge på, er jeg nød til at klikke på Glemt brugernavn/password. Hermed modtager jeg så en mail med mit brugernavn (som jeg jo kender i forvejen) i denne mail er der også et logon link, hvor man så bliver logget på og så efterfølgende skal ændre password. dette har jeg gjort 3 gange uden det funker.
jeg får en af følgende beskeder: brugernavn og pw passer ikke sammen, eller siden eksisterer ikke prøv at klikke opdater - men så er jeg bare tilbage til hvor jeg skal indtaste brugernavn og pw.
Hvad skal jeg gøre og hvem kan jeg evt. kontakte, for at få løst mit problem.
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
15. september 2002 - 13:53 #1
Admin :D
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
15. september 2002 - 13:54 #2
info@eksperten.dk
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
15. september 2002 - 13:54 #3
Svar :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. september 2002 - 20:56 #4
Undrer mig lidt...

Hvordan kom du ind og oprettede dette spørgsmål, når du ikke kan logge på????
Avatar billede geforce3 Praktikant
16. september 2002 - 08:52 #5
Bruger du zone alarm, så tror jeg det kan være derfor.
Avatar billede diva Nybegynder
17. september 2002 - 11:31 #6
Jeg har nøjagtig samme problem. Og jeg bruger zonealarm, men har aldrig haft problemer før. Sært!
Avatar billede cyberspace Nybegynder
22. september 2002 - 13:38 #7
Nå langt om længe ser det ud til, at jeg uden problemer kan logge på eksperten, men er det ikke lidt ringe, at det skal tage en uge efter ændring af PW, før jeg kan logge på.

Til spørgsmålet vedr. Zonealarm. nej jeg har ikke dette program installeret.

iceworld.tk>> jeg brugte den e-mail adresse du nævnte, men har overhoved ikke modtaget nogen former for svar.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
22. september 2002 - 13:40 #8
nu funker det, men ingen kom med løsningen på problemet