Avatar billede futkid Nybegynder
15. september 2000 - 17:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvem kan lave en kort intro?

Jeg har brug for en fed, men kort intro til www.metropolis.dk.

Hvis du har lyst til at brygge saadan et sammen faar du alle mine points!

Plus du kan selvfoelgelig i fremtiden referere til metropolis.dk og sige at det har du lavet som en reference.
Avatar billede deram Nybegynder
16. september 2000 - 00:41 #1
Det er jeg med paa. Jeg har en kammerat der har faaet et job paa den maade, saa jo flere steder paa nettet jeg kan faa sat mit maerke jo federe.

Jeg sender et eksempel en af de naermeste dage!
Avatar billede gotcha Nybegynder
16. september 2000 - 16:11 #2
Hvor mange point? 300?
Avatar billede futkid Nybegynder
17. september 2000 - 15:49 #3
Tja, lige nu er alt hvad jeg har 310 p. og du maa faa dem alle hvis du kan brygge en kort intro sammen jeg maa bruge.
Avatar billede flax Nybegynder
06. november 2000 - 06:05 #4
JEg har lige kigget på dine site..metropolis... jeg synes det ville være synd med en intro til en siden som den.. DDDu skal huske på at folk ikke vil imponeres, men kun vil have informationer.