Avatar billede lasseman Nybegynder
15. september 2002 - 10:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Amitec, god bærbar ??

laver amitech nogle gode bærbare eller er det noget man skal holde sig fra ??
Avatar billede km-software Nybegynder
15. september 2002 - 10:55 #1
det kommer da and på så meget hvad den skal bruges til o s v
Avatar billede lasseman Nybegynder
15. september 2002 - 10:56 #2
spørgsmålet er mere rettet på om det er nogert bras som hele tiden går i stykker eller om de er godt samlet og kører stabilt osv..
Avatar billede lasseman Nybegynder
15. september 2002 - 10:57 #3
altås god eller dårlag kvalitet      den skal  bruges til lidt af det hele :)
Avatar billede km-software Nybegynder
15. september 2002 - 10:58 #4
jeg har kun hørt godt om det
Avatar billede jdavid Nybegynder
16. september 2002 - 08:39 #5
Jeg har en Amitech freenote 1 ghz og jeg er rigtig godt tilfreds. Især fordi det ikke er amitech der producerer dem, men gode gamle hæderkronede Mitac. Amitech sætter bare deres logo på og ser glade ud. Jeg ville ikke undvære min !!
Avatar billede lasseman Nybegynder
05. februar 2003 - 15:22 #6
det vidste sig at den computer som jeg fik tilbud på var varm som ind i helvede, så det blev aldrig aktuelt....