Avatar billede kunzen Nybegynder
15. september 2002 - 10:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke se PEGEFØLSOMME knapper i browseren.....Hvorfor??

Jeg har problemer med at se pegefølsomme knapper i min browser. Jeg ved ikke hvad det skyldes. Istedet vises en blank rubrik med et hvidt felt og et rødt kryds i øverste venstre hjørne.

Hvis jeg åbner den samme side i Frontpage kan jeg sagtens se knappen. Men inde i browseren kan jeg ikke...

HVORFOR???
Avatar billede neteffect Nybegynder
15. september 2002 - 11:13 #1
Det røde kryds tyder på et billede, som browseren ikke kan finde på serveren. Er billedet uploadet?

Er det pegefølsomme lavet som skift mellem to billeder? I så fald kan du vel kun se de ene billede i FrontPage-editoren.
Avatar billede kunzen Nybegynder
15. september 2002 - 11:25 #2
Billedet er uploadet på serveren. Min kammerat kan se det. Nu er det sådan, at knappen kun er lavet med eet billede. Den blev lavet sådan i tidernes morgen :))
Avatar billede kunzen Nybegynder
15. september 2002 - 11:27 #3
Du kan se hvad jeg mener på www.d-2.dk. Under downloadsektionen i højre menubar er det nok mest tydeligt hvad jeg taler om
Avatar billede poppajoe Nybegynder
15. september 2002 - 11:32 #4
Prøv at downloade denne:
http://java.sun.com/getjava/installer.html

Jeg kører win xp og har installeret denne og dine knapper virker fint her.
Avatar billede neteffect Nybegynder
15. september 2002 - 11:43 #5
Jeg kan også se knapperne. poppajoe har sikkert ret i, at du mangler javafortolkeren på din maskine. Morsom situation i øvrigt, at Microsofts eget produkt, FrontPage, endda i nyeste version, genererer kode som kræver Java, selv om MS ikke længere distribuerer Java-fortolkeren sammen med Internet Explorer.

Jeg tror også Microsoft har en Java-fortolker til fri download.
Avatar billede kunzen Nybegynder
15. september 2002 - 12:00 #6
Det virker sku!! Tak skal i have i 2. Hvordan kan jeg give jer 100 point hver??
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
15. september 2002 - 12:04 #7
Accepter dem begge ved at holde Ctrl nede og trykke på deres navne i den lille boks nederst på siden
Avatar billede poppajoe Nybegynder
15. september 2002 - 12:04 #8
Her er et svar ;o}
Avatar billede neteffect Nybegynder
15. september 2002 - 12:11 #9
poopajoe kom med løsningen, så han fortjener alle points.