Avatar billede styled.dk Nybegynder
14. september 2002 - 12:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mobiltelefon !

Hej Eksperter!

Jeg har en Ericsson T28s liggende, det eneste problem er at klappen ikke vil lukke hver gang, og når den endelig bliver lukket sprænger den meget nemt op, er det nået man kan fikse selv ?

-Jonas
Avatar billede -sonix- Nybegynder
19. september 2002 - 20:02 #1
Hejsa..

Jeg har også selv haft en Ericsson T28,og jeg havde også det samme problem med min klap, jeg gik til forhanleren fordi den ikke var et år gammel, og derfor fik jeg lavet det helt gratis..

Hvorfor spænger den op: På i knap til at åbne din klap er der en lille spilt der går ind i den, det er den er der er blevet slit, jeg tror du kan købe en, og sætte den i.

Men ellers kan du sende den til forhanleren, og fortæller dit problem, så skal han nok lave det, det kommer nok bare til at koste noget..

//sonix
Avatar billede styled.dk Nybegynder
28. september 2002 - 10:58 #2
Mange tak for hjælpen !