Avatar billede grimrepaer Nybegynder
14. september 2002 - 09:31 Der er 10 kommentarer

Grafikkort

Jeg skal have instaleret et geforce 2 ti grafikkort,men når jeg starter com op så siger den har fundet ny hardware og så kommer der der den der vor man skal installere drivers men den siger den ikke kan finde dem,den siger at jeg skal indsætte den cd der medfølger selvom den sidder i,jeg har også prøvet at kopiere drivers til c:\ og installere dem der fra, men den kan stadig ikke finde dem,så jeg kan slet ikke få starte com op når det grafikkort sidder i,hvad gør jeg.
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
14. september 2002 - 09:35 #1
Øh! Du har installeret driverne korrekt? Gjort som i manualen?? Er det brugt?? Er det sat korrekt i? Prøv at formater.. eller spørg Geforce.. www.geforce.com
Avatar billede werd Nybegynder
14. september 2002 - 09:38 #2
når det vindue hvor den har fundet nyt hardware kommer kan du vel bare trykke anuller?
Bagefter skal du bare køre cd'en - der er vel en slags setup-program på den!
Avatar billede grimrepaer Nybegynder
14. september 2002 - 09:39 #3
det er problemet  jeg kan slet ikke komme ind i windows
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. september 2002 - 09:42 #4
Werd har ret!!!

Du skal sagtens bruge windows Standart VGA driver og så hente den nyeste nvidia driver her: http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp den er nyere end den på CD'en.
Avatar billede grimrepaer Nybegynder
14. september 2002 - 09:42 #5
og den setup der kommer frem når den har fundet ny hardware kan man ikke trykke anuller på der heller ikke nogle hvor man kan trykke næste
Avatar billede werd Nybegynder
14. september 2002 - 09:45 #6
hvilket styresystem?
Avatar billede grimrepaer Nybegynder
14. september 2002 - 09:47 #7
win me
Avatar billede donwang Nybegynder
14. september 2002 - 09:53 #8
ME sux!
Avatar billede grimrepaer Nybegynder
14. september 2002 - 09:56 #9
kan man godt installere driverene først og sætte grafikkortet i bagefter,hvis man kan hvor skal driverene så ligge
Avatar billede werd Nybegynder
14. september 2002 - 10:58 #10
hvad brugte du før - et andet grafikkort eller onboard grafik?