Avatar billede ursamajor42 Nybegynder
14. september 2002 - 05:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan PDA købt i Tyskland få Engelsk/Dansk styresystem

Hej

Jeg overvejer at købe Toshiba e740. I computeruniverse.net i Tyskland er den væsentligt billigere end i Danmark. Mit spørgsmål er, om jeg skal leve med ü, ö og ä, hvis jeg køber den i Tyskland. Eller kan jeg lave styresystemet/sproget om til dansk eller engelsk?

Vh Kristian
Avatar billede 7degreez Praktikant
14. september 2002 - 09:17 #1
Selvfølgelig kan du få et dansk styresystem i din pda, det kræver bare at den kan kobles sammen med en stationær pc og selvfølgelig et dansk styresystem til pda, som vist nok kan hentes på deres hp.
Avatar billede ursamajor42 Nybegynder
16. september 2002 - 22:10 #2
Og de pint skulle du så ikke have haft, 7degreez:

THe simple answer to your question is that you can't change the os to another version from the orgnial language it was sold to you in as this is build into the flash rom which we don't provide a user flashable software solution for updating the os lanaguge. YOu will also need to discuess this with the manufacture you are buying the pda from. Thank you and good luck .

If you need to follow up on this email please use the reply button in your email program.  Be sure to include the reference number and subject line from the original email from Toshiba.

Thank you for contacting Toshiba PDA Support and please visit our website at Toshiba.com.

Toshiba PDA Support Staff
Avatar billede ffn Nybegynder
09. oktober 2002 - 19:54 #3
man kan sgu da godt få pocket pc 2002 på dansk på en cd!