Avatar billede riversen Nybegynder
13. september 2002 - 19:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Logon script problem

Jeg kan med 100% huske at første gange brugerne loggede på kørte logon-scriptet fint og netværksdrev blev oprettet. Men nu (kan pt. kun teste på en maskine, så ved ikke om det er klient specifikt) får jeg  fejlen:
Systemfejlen 85 opstod
Det lokale enhedsnavn bruges allerede.

Når jeg kigger i stifiner er der ingen netværksdrev oprettet. Hvad er der galt?
Klient er w2k.
Avatar billede riversen Nybegynder
13. september 2002 - 20:04 #1
spørgsmålet sættes lige på hold indtil videre... :-)
Avatar billede riversen Nybegynder
13. september 2002 - 20:06 #2
lukker bare lige og opretter et nyt hvis nødvendigt...er ret sikker på jeg har fundet problemet, men kan ikke lige teste
Avatar billede svee Nybegynder
15. september 2002 - 12:56 #3
Har du lyst til at følge op på problemet med løsningen. kunne jo være ander også løb ind i noget ligende.
Avatar billede riversen Nybegynder
15. september 2002 - 13:09 #4
gutten der bruger pc'en havde installeret noget hardware der resulterede i nogle ekstra drev...som altså optog de drev-betegnelser, der blev brugt i logonscriptet. Så der skulle blot ændres på drev-bogstaverne.
Avatar billede riversen Nybegynder
15. september 2002 - 13:09 #5
mig der var lidt blind rent ud sagt