Avatar billede roholt Nybegynder
15. september 2000 - 11:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Design af hjemmeside

Er der nogen der vil hjælpe mig med at friske layoutet op på min hjemmeside og hvormange point skal det koste?
Per Roholt
www.netjournalisten.dk
Avatar billede padde Nybegynder
15. september 2000 - 11:29 #1
Jeg vil gerne hjælpe - 0 point - istedet kan du skylde mig en velformuleret tekst til en hjemmeside når jeg har brug for det :)
Avatar billede stroehm Nybegynder
15. september 2000 - 11:36 #2
tjae, hvor mange points det vil koste kommer da an på hvad du vil give for hvad ???
:)

Men jeg vil da gerne hjælpe dig med at gøre den \' friskere \', men hvor vil du gerne hen med dit  nye design ???
Hvilke sider på nettet kan du selv lide, og hvilke af disse kunne være inspirerende til dit eget site ???
- jeg kan nok godt komme op med et par gode ideer iform af logo, tekst layout, nye farver og et par fart striber ! - Jeg går udfra at du stadigvæk vil kunne administrere det fra FP2000 ???

Men den er jo slet ikke så tosset som den er !
- den er meget nem at finde rundt på, og sådan skulle det nok blive ved med at være.
Men man kunne til at starte med friske de ting op jeg allerede har tilbudt dig.

Og det allervigtigste for mig er, hvornår forventer du det færdigt ???

Mvh
stroehm

skribleskrable@stroehm.dk
Avatar billede roholt Nybegynder
15. september 2000 - 11:47 #3
Jeg vil gerne acceptere paddes svar. Tak til strohm. Det var ikke fordi jeg ikke brød mig om dit svar.
Avatar billede padde Nybegynder
15. september 2000 - 11:58 #4
Kan du ikke ringe 97 54 44 40, når det passer dig bedst, så må vi finde ud af hvad du skal bruge.
Avatar billede sonne Nybegynder
15. september 2000 - 12:16 #5
vi kan bytte - side for side
jeg med et friskt layout
og dig med en læsevenlig tekst - måske engelsk

www.akselsonne.com

aksel