Avatar billede kate_k Nybegynder
13. september 2002 - 18:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Loade!!!

Jeg har lavet en hjemmeside i flash, men fordi der er mange billeder osv.
tager det 1000000 år at loade..
-Kunne man ikke lave et eller andet smart, så den måske først loadede noget
af siden, når man navigerede derhen??
Avatar billede mat Nybegynder
13. september 2002 - 19:41 #1
du kan splitte din side op i flere forskellige swf´s og loade disse ind i din hovedfilm enten i et targetmovieclip eller i et level over din hovedfilm. Du bruger loadMovie(); til dette, du kan læse dokumentationen til dette under help > actionscript dictionary.

Hvis det kun er billeder du vil loade ind kan du i mx dynamisk loade jpg´s ind på stort set samme måde (forudsat at du er bevidst om flash player 6´s begrænsede udbredelse på nuværende tidspunkt), ellers skal dine billeder pakkes ind i selvstændige swf´s.

mvh mat
Avatar billede brianus Nybegynder
13. september 2002 - 21:44 #2
Allerede i juni var der Flash Player 6 på ca. 35 % af brugernes computere (godt nok i følge macromedia themself). Og det efter kun en lille håndfuld måneder på markedet - så det går stærkt.

/Brian
Avatar billede kate_k Nybegynder
15. september 2002 - 18:30 #3
Lægger du et svar, Mat?
Avatar billede mat Nybegynder
15. september 2002 - 19:09 #4
det kan jeg da godt, Kate ;)
Avatar billede kate_k Nybegynder
15. september 2002 - 21:18 #5
Tak:-)