Avatar billede simona Nybegynder
13. september 2002 - 12:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Trådløs Logitech mus

Jeg sidder ved en Mac og har en trådløs logitech mus. Er der nogen der ved hvordan jeg får den til at virke? Jeg har også en alm. mus med usb kabel, og jeg troede egentlig bare at jeg kunne un-plogge denne og så ville den anden tage over - sikkert meget dumt, men jeg har bare ikke forstand på det :0(
Har været inde på Logitech's hjemmeside og forsøgt at downloade en driver til min trådløse. Men jeg kunne ikke finde den driver der passer til præcis den jeg har.
Min hedder: Mouseman TM, Cordless
Håber at nogen vil kunne hjælpe mig!!!
Avatar billede ejensen Nybegynder
13. september 2002 - 14:07 #1
På musen sidder der en lille rød dims, som du kan trykke på med en kuglepen - det kan indimellem hjælpe.
Ikke at dette løser dit driver problem, men :-)

Hos logitech er der en afdelling der hedder "Other Mice Not listed" - prøv evt. den.
http://makeashorterlink.com/?N484226C1

Men mon ikke du bare kan trække en af de andre ned til en af de trådløse. Normalt plejer softwaren selv at finde musen, så du kan indstille den rigtigt.

/ejensen
Avatar billede simona Nybegynder
13. september 2002 - 15:14 #2
Hej og tak! Jeg HAR været inde på den side du anbefaler.. og det er det der ikke virker! Derfor mit problem.
Jeg kan SLET IKKE få musen til at få kontakt med Mac'en.
Avatar billede styxx Nybegynder
18. september 2002 - 21:47 #3
Jeg kan ikke give dig en garanti for at det virker men det ser ud som det du efterlyser. Jeg har ikke mulighed for at teste det.
http://www.logitech.com/index.cfm?languageid=1&countryid=19&page=downloads/software&CRID=320&contentid=5055&OSID=9
Avatar billede styxx Nybegynder
18. september 2002 - 21:52 #4
PS. Virker ikke med OS 9
Avatar billede simona Nybegynder
15. januar 2003 - 07:31 #5
Jeg sidder ikke ved OS 9 (men 8) og jeg har prøvet de andre muligheder, men det har ikke hjulpet. Men tak for forsøget!
Avatar billede nfestd Nybegynder
21. marts 2003 - 18:20 #6
sikker på musen overhovedet er kompatibel med mac? - jeg er ikke sat meget ind i det, men lagde mærke til min nye Logitech MX700 var kompatibel med  OS9+
Avatar billede simona Nybegynder
05. august 2003 - 13:10 #7
Intet brugbart svar, så jeg lukker spørgsmål! Men tak for forsøget! :0)