Avatar billede whatslife Nybegynder
13. september 2002 - 10:45 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Clich prob

jeg har haft cliche i enmd. nu og oprettelsen gik ok. men der har siden da kun været problemer 1. jeg havde betalt for 100mb med da den nåede 5 løb jeg tør for plads 2. mail serveren er langsom hvis ikke nede. 3 nu har de lavet lort i det hele så mysql og php ikke virker. problemet er bare at man betaler for 6 md. nogen der ved om man bare kan opsige det og få pengende tilbage grundet at de ikke kan levere hvad man har bestilt
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
13. september 2002 - 10:48 #1
Hvad er spørgsmålet?

Du har sat 200 point af ???

Leder du efter en ny udbyder i samme prisklasse?

Prøv kig på:

www.b-one.nu (ny)
www.starthotel.dk (mig selv)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. september 2002 - 10:49 #2
Det var da trist... men hvad er det du udlover 200 point for?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
13. september 2002 - 10:50 #3
nåå...nu forstod jeg spørgsmålet...

Er du forbruger eller erhvervsdrivende?

Forbruger:

Du hæver købet da der forelægger en væsentlig mangel jf. købeloven
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
13. september 2002 - 10:51 #4
mener det er §42
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
13. september 2002 - 10:53 #5
Om mangler ved salgsgenstanden

§ 42. Angår købet en bestemt genstand, og lider denne af en mangel, kan køberen hæve købet eller kræve et forholdsmæssigt afslag i købesummen. Må manglen anses som uvæsentlig, er køberen dog ikke berettiget til at hæve købet, medmindre sælgeren har handlet svigagtigt.
Avatar billede whatslife Nybegynder
13. september 2002 - 10:55 #6
nej jeg har sådan set fundet en anden udbyder. jeg vil bare ud af det uden at det tager flere måneder.
b-one virker ikke særlig troværdig da der hverken er forretningsbetingelser eller noget andet på deres side.
point det er fordi jeg har så mange jeg aldrig får brugt
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
13. september 2002 - 11:06 #7
well, den eneste måde er at du skriver til dem:

Grundet væsentlige mangler som ..bla bla.. hæver jeg hermed købet af webhotellet jf. Købeloven. Jeg ønsker pengene indsat på reg. nr. xxxx og konto nr. xxxxxxxxxx.

Såfremt I har spørgsmål kan jeg kontaktes på dfdsgs@fdhgdfhd.sd. Såfremt I ikke betaler overdrages sagen til Advokat.
Avatar billede whatslife Nybegynder
13. september 2002 - 11:10 #8
ok det lyder meget fornuftigt takker
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. september 2002 - 11:14 #9
whatslife => jeg vil foreslå at du sende dem en mail OG ringer til dem.. de er MEGET dårlige til at svar på mails..

jeg har selv cliche.dk, og er tilfreds med dem, da jeg hverken bruger deres mail, php, mysql.. men kun de 200Mb plads og et sted have hoste mit domæne ;o)
Avatar billede proboss Nybegynder
13. september 2002 - 11:46 #10
du kunne jo også prøve www.secnet.dk
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
13. september 2002 - 12:26 #11
selv tak...

Jeg ville sende et anbefalet brev med postdanmark.
Avatar billede whatslife Nybegynder
13. september 2002 - 12:30 #12
det lyder som en go ide det gør jeg hvis jeg ik får dem til at oppe sig meget!
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
13. september 2002 - 12:31 #13
:)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
13. september 2002 - 12:34 #14
Avatar billede whatslife Nybegynder
13. september 2002 - 12:41 #15
i know har os lige fundet den :)