Avatar billede stroma Nybegynder
14. juli 1999 - 00:27 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Canon Laser LBP-660 under win200Pro

Jeg har installeret Windows 2000 Professional, men kan ikke finde en driver der passer til min Laser printer, min canon farveprinter fandt den selv.
Det er en Canon LBP-660 ?
Er der nogle der kan hjælpe
Avatar billede rasmusr Nybegynder
14. juli 1999 - 00:59 #1
Hvis du brugte Windows 9x før og printeren fungerede fint der så prøv om du ikke kan installere driverne fra Windows 9x cd'en
Avatar billede snowball Novice
14. juli 1999 - 01:03 #2
Din printer understøttes ikke pt. af Win2000. Det eneste du kan gøre, er at vente at enten Canon eller Microsoft laver en driver der passer.

Liste over kompatibel hardware til Win2000:

ftp://ftp.microsoft.com/services/whql/win2000hcl.txt

Snowball
Avatar billede fcs Novice
14. juli 1999 - 01:04 #3
Du kan downloade drivere på http://www.canon.dk men der er ikke en driver til win2000, så download driveren fra deres website, da det er de nyeste drivers der ligger der!
Avatar billede fcs Novice
14. juli 1999 - 01:05 #4
Det gav vist ingene mening det jeg lige skrev. det jeg mente var at du eventuelt kunne downloade drivere til win98 og forsøge at bruge den
Avatar billede maleren Nybegynder
22. oktober 2002 - 08:57 #5
Du kan prøve som jeg, at kontakte Canon Danmark via telefon og de vil prøve at hjælpe dig gennem installationen.  husk at hente driveren og læg den på dit skrivebord (på pcén) inden du ringer - det vil gøre hjælpen hurtig færdig.
Dog skal det siges at jeg kan stadig ikke få min LBP 660 til at køre sikkert fordi som de sagde hos canon: der er vist noget galt med W2k
Hvis dette hjælper dig, er du så rar at lægge din løsningsmodel frem her ?