Avatar billede hoeeg2002 Nybegynder
12. september 2002 - 20:15 Der er 8 kommentarer

JS filer på server

jeg har et problem. Det drejer sig om en såkaldt sliding nyhedssystem, hvor forskellige nyheder bliver vist.
Det er oprettet med de såkalde *.js filer.
Jeg har bare det problem at når jeg lægger filerne ud på internettet vil de ikke blive vist. Den springer faktisk bare over de linier hvor jeg refererer til js-filerne.
På computeren herhjemme kan jeg let se dem.
Jeg har også prøvet at lægge dem ud på forskellige servere deriblandt wannafind.dk (hvor jeg er hostet), subnet og freepaq.dk (hvor jeg har et andet website).

Er der nogen der kan hjælpe mig????
Avatar billede bamzen Nybegynder
12. september 2002 - 21:55 #1
prøv at give os source koden til filen der kalder js filerne, og et eksempel på en af js filerne også...... så er det meeeeeeeeget nemmere at se hvad der går galt
Avatar billede hoeeg2002 Nybegynder
13. september 2002 - 07:49 #2
sourcen der kalder filerne frem ligger på, www.rollingstars.dk/indholdright.html. I øjeblikket linker den til js filerne der ligger på www.music-guide.dk/rollingstars/sample1_data.js og www.music-guide.dk/rollingstars/dvs_script.js. Disse filer ligger dog også på www.rollingstars.dk/nyheder/[også de to fil navne her]..

Håber det hjalp lidt..!!!
Avatar billede o-zone Nybegynder
13. september 2002 - 08:01 #3
Du kan mig bekendt ikke hente .js filer på tværs af sites. Dvs. læg .js filerne på det site hvor de skal bruges!
Avatar billede hoeeg2002 Nybegynder
13. september 2002 - 08:07 #4
det har jeg også prøvet.. jeg har dem nemlig liggende på samme side som sourcen der kalder filerne frem.. jeg prøvede bare lige at lægge dem ud på andre servere således at jeg kunne se om det virkede
Avatar billede o-zone Nybegynder
13. september 2002 - 08:15 #5
og du kalder dem med
<script language=javascript src=blablabla.js></script>
?
(du har husket at afslutte med en </script> - det er nemlig vigtigt!)
:/
Avatar billede o-zone Nybegynder
13. september 2002 - 08:17 #6
ups - sorry - jeg havde ikke lige set at der var et link til det kaldende html dok! Sorry :(
Avatar billede o-zone Nybegynder
13. september 2002 - 08:57 #7
hmmm... det ser ud til at det er javascriptet der er noget i vejen med :(
Har du set det virke?
Avatar billede hoeeg2002 Nybegynder
13. september 2002 - 12:09 #8
ja det har jeg nemlig.. det virker fint hjemme på min computer det er kun når jeg ligger det ud.. jeg kan også se det herhjemme selv om jeg refererer til js filerne ude på serveren!!

jeg kan virkelig heller ikke forstå hvad der kan være galt