Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
12. september 2002 - 13:38 Der er 24 kommentarer og
3 løsninger

Gave idéer!! Help me! :o)

Jeg har brug for nogle gave idéer...

Jeg skal til fødselsdag i morgen, men ved simpelthen ikke hvad jeg skal købe til hende... hun bliver 16 år!

Er der nogle af jer der har nogle gode foreslag, dog maks. 150 - 200 kr. :) Hun ønsker sig ikke rigtig noget, - bare det er fra mig! Men er helt lost, når det gælder køb af gaver til piger :D

På forhånd mange tak....
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
12. september 2002 - 13:40 #1
Hmmm...dit forhold til kvindemennesket?
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
12. september 2002 - 13:40 #2
familie, kæreste, .....?
Avatar billede hhjensen Nybegynder
12. september 2002 - 13:46 #3
Gavekort til H&M eller hvor hun nu handler! (Jeg har hørt at piger godt kan li´at købe tøj!)
Avatar billede hhjensen Nybegynder
12. september 2002 - 13:50 #4
...ellers kan du bare købe etellerandet stykke tøj som hun så kan bytte! Så er det trods alt en ting fra dig!
Eller en Mother Fuc*** buket blomster!
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
12. september 2002 - 13:51 #5
Jeg har et saying:
"Hvis man kender nogen godt nok, er det ikke nødvendigt at spørge hvad de ønsker sig"
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
12. september 2002 - 14:05 #6
Det er ikke en kæreste, bare en god ven/veninde, som jeg har kendt igennem nogle år nu...
Avatar billede ladyhawke Novice
12. september 2002 - 14:07 #7
Hvad med et halssmykke, der fås en hel del i den prisklasse, især hvis du holder dig til sølv :o)
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
12. september 2002 - 14:08 #8
:)
Hmmm......det var straks værre, så skal det være en "betænksom" gave, en der understreger jeres forhold, uden dog at lægge op til for meget (med mindre det er det du gerne vil).......
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
12. september 2002 - 14:08 #9
Ja, det er rigtigt! Piger kan godt lide at købe tøj i H&M, der handler min kæreste også altid, men jeg vil helst ungå gavekort, hvis det er muligt?! Syntes at det er sjovere at give en ting! =)
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
12. september 2002 - 14:09 #10
puppetmaster>>> Hæhæ.. naaah... jeg vil helst ikke lægge op til for meget! Har en kæreste, som i øvrigt også skal med til fødselsdagsfesten i morgen :D
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
12. september 2002 - 14:12 #11
...og undertøj er UDELUKKET! Det kan jeg slet ikke finde ud af... piger er så krtiske mht. til dette! *G*
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
12. september 2002 - 14:19 #12
Er det upersonligt at give et CD-gavekort??
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
12. september 2002 - 14:19 #13
:)
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
12. september 2002 - 14:21 #14
migigen: ang. undertøj; hvornår har du sidst hørt en pige sige til en anden:
F*CK hvor ser du lækker ud i den G-streng? Nej, vel! ALDRIG!
Trust me, de klæder sig jo på som vi gerne vil se dem! (pardon, ladies)
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
12. september 2002 - 14:25 #15
hæhæ... ja, men alene det at købe undertøj til kæresten er sq svært nok i sig selv! *G*
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
12. september 2002 - 14:29 #16
;)
(what can I say; if you like it, BUY IT!) ;)
Håber der er nogle andre tilstede på eksperten som er i et lidt mindre "fjollet" humør end undertegnet, som kan hjælpe dig.
Happy huntin'!
Avatar billede jadetermig Nybegynder
12. september 2002 - 14:31 #17
1. Gavekort til grillen
2. Billet til Odense Stadion
3. En kasse Odense pils
4. Et pornoblad
5. En tilmeldingsblanket til Robinson Det Endelige Opgør 2
6. 200,- i brugte blandede sedler

Det er hvad de unde vil ha'...
Avatar billede jadetermig Nybegynder
12. september 2002 - 14:32 #18
unge..
Avatar billede hhjensen Nybegynder
12. september 2002 - 14:36 #19
Det er bedre at købe enelleranden CD med noget musik du syntes er fedt, eller du ved hun godt kan lide, end at købe en gavekort. Bare sørg for at skiven kan byttes!
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
12. september 2002 - 14:43 #20
hhjensen>> Du siger noget... en CD´er der kan byttes er jo lige så god som et CD-gavekort :D
Avatar billede hhjensen Nybegynder
12. september 2002 - 14:45 #21
Jae. Det er en helt fin ide, og ikke så upersonligt som et gavekort!
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
12. september 2002 - 15:02 #22
Men jeg vil da stadig modtage nogle idéer =)
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
12. september 2002 - 19:10 #23
Psssst... :D
Avatar billede popsy Novice
12. september 2002 - 20:11 #24
Har lige spurgt min kæreste, hun er nok lidt udenfor aldersgruppen, eftersom hun er 26, men hun siger sq at hun godt kan huske da hun var 16 år :D

Hun siger at du skal købe noget lækkert til tøsens krop, (Ikke undertøj :D) f.eks. lækkert creme, exclusivt shampoo/balsam, kosmetik osv. Kort sagt noget som du ikke regner med at hun selv har tænkt på at købe (eller har råd til)

Får lige at vide at Garnier vist nok har lavet en eller anden serie m. creme osv. beregnet på unge piger. Prøv dig frem.

Køb det evt. i Matas eller specialforretning, da det virker lidt mere exclusivt, og det kan alle piger li'! Fin indpakning, sikkert en smart pose, og det kan byttes! :D

Held og lykke.

popsy

P.S.: Nu håber jeg sq ikke at jeg har rodet mig ud i noget m. min egen kæreste, hun skulle jo nødigt tro at jeg vil gå så vidt som at købe en fødselsdagsgave til hende :D:D:D *LOL*
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
13. september 2002 - 12:48 #25
Du kan jo også købe noget til hende i Body-shop, sådan for at vise hvor environmentally correct du er...
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
25. september 2002 - 16:44 #26
Takker..
Avatar billede hhjensen Nybegynder
25. september 2002 - 17:12 #27
Tak for points! Hvad købte du?