Avatar billede cyber_14 Nybegynder
11. september 2002 - 17:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan ikke beskrive det

Hej jeg skal lave en side til når jeg er på computer cafe!! Og der skal være nogle speciele script! fx skal jeg have et buy script der ned! og den vil jeg have at den bliver downloadet af sig selv ved at man fx kommer ind på en side som hedder www.domaine.dk/downloadfil.php?fil=config.php også gemmer den det i mappen C:\SIERRA\Half-Life\cstrike som jeg har undersøgt passer! den skal ikke komme med den skal downloade de den skal bare gemme det! håber i kan forstå mig!
Avatar billede hagbardph3 Nybegynder
11. september 2002 - 17:52 #1
Er det ikke nemmere at du bare laver en side ed henvisninger til dine filer som du så kan downe til den comp du sidder ved når du er på café???
Avatar billede cyber_14 Nybegynder
11. september 2002 - 17:53 #2
jamen de har et system hvor man ikke må downloade men det er mit buyscript og config fil!
Avatar billede cyber_14 Nybegynder
11. september 2002 - 17:53 #3
lukker
Avatar billede sylvesternielsen Nybegynder
11. september 2002 - 18:30 #4
Hmmm, ville nu gerne se et svar inden du lukker..