Avatar billede locturian Nybegynder
11. september 2002 - 17:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flash music player & ASP

Hej!

Jeg søger en, der vil hjælpe mig med, at lave en music player i flash, der kan køre efter en playlist i et asp dokument. Hvis nogen mener at kunne lave det, og har lyst til det, så skriv endelig. Jeg HAR allerede selve designet til playeren, og der er allerede ét track, men den kører bare loop på samme lyd i flash selv....

Så, giv lyd fra jer? :)
Avatar billede apollo Nybegynder
14. september 2002 - 18:43 #1
send mig designet så vil jeg prøve, men jeg lover intet. Du kunne godt smide nogle fler point på det er ikke helt let.

-Apollo
E-mail: tyktarm@ofir.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. september 2002 - 14:44 #2
apollo - Max 200 point!
Avatar billede apollo Nybegynder
15. september 2002 - 16:11 #3
ok men jeg lover ikke at jeg kan, jeg prøver. Send designet.
Avatar billede locturian Nybegynder
16. september 2002 - 17:51 #4
Jeg skal være 100% sikker på, at den person der varetager opgaven, kan finde ud af det...
Avatar billede apollo Nybegynder
17. september 2002 - 17:52 #5
Så er jeg nok ikke den rette. Kan ikke tænke mig til hvordan man skal kunne pause en sang, og starte den igen der fra hvor man pauset den.

-Apollo
Avatar billede locturian Nybegynder
22. november 2002 - 11:13 #6
....