Avatar billede zerex Nybegynder
11. september 2002 - 16:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

outlook v2

hej alle Experter:-)
i outlook version 2000 under guiden internetforbindelse skal man på et tidspunkt skrive navnet til indgående(com3 eller SMPT) post og udgående(SMPT)
også lige server til indgående post pop3 el imap
hvad skal jeg vælge???
jeg har email adresse ved hotmail

Rasmus Jeppesen
Avatar billede pontiac Nybegynder
11. september 2002 - 16:58 #1
Din indgående er POP3 og din udgående er SMTP.xxxx.dk  xxxx= din udbyder Nemt.
Avatar billede htm Nybegynder
11. september 2002 - 16:59 #2
Som du også fik at vide i dit tidligere spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/256721 er hotmail.com ikke understøttet af outlook 2000. Som john_stinges skrev skal du have outlook express eller outlook 2002(der har jeg dog ikke set noget om dette)
Avatar billede zerex Nybegynder
11. september 2002 - 17:04 #3
:( øv i havde sq ret aligevel:(
Avatar billede zerex Nybegynder
11. september 2002 - 17:04 #4
men tak!
Avatar billede kampvogn Nybegynder
11. september 2002 - 17:06 #5
Få adgang til Hotmail-kontoen fra Outlook
Du kan let få adgang til e-mail på din Hotmail-konto (eller hos andre Internet mail-udbydere) direkte inde fra Outlook 2002. Dette gør det muligt for dig hurtigt og let at sende e-mail fra en hvilken som helst af dine e-mail konti, uden at du behøver forlade Outlook.
Sådan gør du:
1. Vælg E-mail Accounts i menuen Funktioner (Tools menu).
2. Aktiver funktionen Add a New E-mail Account.
3. Klik på Næste.
4. Aktiver funktionen HTTP.
5. Klik på Næste.
6. Udfyld listeboksene under User Information og under Logon Information. (Tilføj din Hotmail-konto eller en hvilken som helst anden e-mailkonto, som understøtter DAV-protokollen).
7. Klik på Næste.

Outlook opretter nu e-mailkontoen, og en genvej til din Hotmail-konto lægges under Genveje i Outlook. Ligeledes vil du finde din Hotmail-konto oven over Outlook Today i mappetræet, hvis du vælger at vise Folder list.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. september 2002 - 19:35 #6
http://www.eksperten.dk/spm/256721 - laver lige svar igen, for jeg har ret :)
Avatar billede zerex Nybegynder
11. september 2002 - 21:09 #7
...
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. september 2002 - 21:40 #8
zerex> heldigvis glemte du at afvise mit svar - for så havde jeg anmeldt dig - accepter nu bare det rigtige svar, tak :)