Avatar billede hottehans Nybegynder
11. september 2002 - 16:51 Der er 9 kommentarer

hdd og varme?

hej jeg kender en han har købt en harddisk. så gad han ikke skrue den gamle ud først så han tog en "strips" og spændte den direkte fast under den gamle. nu er den defekt. når man formaterer forsøger den at gendanne allokeringsenheder i al evighed. kan det skyldes varmeproblemer?
Avatar billede hottehans Nybegynder
11. september 2002 - 17:01 #1
eller med en "fejlagtige" montering i øvrigT?
Avatar billede amd Nybegynder
11. september 2002 - 17:26 #2
Hmm har i husket at partitionere?
Avatar billede hottehans Nybegynder
11. september 2002 - 17:31 #3
jajaj det er en reformatering
Avatar billede amd Nybegynder
11. september 2002 - 17:40 #4
Hvad snakker du om?
Sådan som jeg forstår det du siger, siger du at, at partitionere er en reformatering?:/
Avatar billede hottehans Nybegynder
11. september 2002 - 18:34 #5
nej altså jeg vil formatere en helt alm win 98 disk fra maxtor som har kørt et års tid. og den kommer med ovennævnte fejl under en reformatering
Avatar billede amd Nybegynder
11. september 2002 - 18:36 #6
Så det er den gamle disk der ikke virker?
Avatar billede dexter_dk Nybegynder
11. september 2002 - 20:10 #7
ja, det vil jeg også sige qq:
Avatar billede hottehans Nybegynder
12. september 2002 - 10:00 #8
ja det er det...
Avatar billede amd Nybegynder
12. september 2002 - 14:03 #9
Jamen hvis han har bundet den nye direkte under den gamle har han sikkert kortsluttet noget oppe under bunden, hvis der altså ikke er en plade for ind til printet