Avatar billede dyre Nybegynder
11. september 2002 - 15:20 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Chilliasp

Jeg har lige fået sat en E-smith server op med apache og alt det andet der følger med, men nu var det at jeg godt kunne tænke mig at få lagt chilliasp på den.... kan det lade sig gører og kan nogle hjælpe mig..??

PS. er ikke intreseret i at hører noget om at det er en dum ide at have asp på en linux server eller nogat andet som ikke har noget med spørgsmålet at gører....
Avatar billede olly Nybegynder
11. september 2002 - 15:33 #1
Ja bare gå ind og hent chilliasp... Men den er jo ikke gratis hvis du skal bruge den til andet end development!

http://wwws.sun.com/software/chilisoft/
http://wwws.sun.com/software/chilisoft/get.html
Avatar billede dank Nybegynder
11. september 2002 - 15:34 #2
link?
Avatar billede olly Nybegynder
11. september 2002 - 15:41 #3
Alt du faktisk skal er at hente den og kører setup... Har dog ikke selv gjort det på linux, men har du problemer vil jeg gerne hjælpe.
Avatar billede dank Nybegynder
11. september 2002 - 15:49 #4
Olly: Har du nogen erfaringer med hvor godt det kører?
Avatar billede olly Nybegynder
11. september 2002 - 16:38 #5
Jeg vil sige at jeg har ikke lavet nogle tests... Men ud fra hvad jeg har leget lidt med det på en win32 maskine så ser det ud til at kører ret godt... Ikke den store forskeld til en IIS. Og har enda en gang i mellem indtryk af ved DB adgang at det er bedre! Men ingen rigtige erfaringer!
Avatar billede dyre Nybegynder
11. september 2002 - 19:10 #6
Hvad vil det sige at det er en development version..??
Avatar billede olly Nybegynder
11. september 2002 - 19:15 #7
Det vil sige at:

The Developer Edition. Not an evaluation version that will time out. Use as long as you like for developing applications. When you are ready for production, deployment licenses are available below. Development licenses are used to develop, test, and debug ASP on a specified platform.

På dansk at så lang tid du ikke bruger det til andet end at udvikle og teste siden på så gælder den. Hvis du bruger den til at udgive på nettet skal du have en rigtig licens. Der må du ikke bruge developmenten!
Avatar billede dyre Nybegynder
11. september 2002 - 19:16 #8
Ok...
Avatar billede olly Nybegynder
11. september 2002 - 19:18 #9
Tak :)
Avatar billede dyre Nybegynder
11. september 2002 - 19:19 #10
Kender du nogle som bruger det?? eller har du nogen link til nogen der har testet/beskrevt hvor godt det kører på linux..??
Avatar billede olly Nybegynder
11. september 2002 - 20:20 #11
Desværre... Har kun egen erfaring, som ikke er meget, på win32.