Avatar billede himself Nybegynder
11. september 2002 - 09:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort

Jeg skal til at købe et nyt grafikkort og overvejer at købe et:
Daytona Geforce 2 pro 64MB DDR Tv-out til ca. 800 kr.
Så ser jeg et:
InnoVISION Tornado Geforce4 MX440 128MB DDR TV-out til
ca. 875.
Jeg her hørt en masse dårligt om MX serien, men hvordan er de ovennævnte kort holdt op mod hinanden?
Min computer har så vidt jeg ved kun en AGP X1 kan den overhovedet bruge et kort som Geforce4 som er AGP x2/x4?
Avatar billede amd Nybegynder
11. september 2002 - 09:38 #1
Ja... den vil højest sansynligt kunne køre med det, men ikke optimalt.
Hvad har du af andet hardware i??
Men gf4 MX er lidt bedre end 2'eren
Avatar billede goatshrine Nybegynder
11. september 2002 - 09:42 #2
Avatar billede himself Nybegynder
11. september 2002 - 09:50 #3
Min computer er kun en pentium II 233 Mhz og skal op og køre optimalt indtil jeg får råd til en ny. Derfor gider jeg ikke give alverden for et nyt grafikkort jeg ikke kan udnytte alligevel.
Hvilket af de ovennævnte er det så værd at købe?
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. september 2002 - 10:06 #4
Geforce 2 Pro kan du sagtens nøjes med.
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2002 - 11:57 #5
himself:

Hvornår ville du evt. købe din nye computer? Jeg vil mene det er en meget dum investering, at købe et nyt skærmkort til den maskine, da du alligevel ikke en gang ville kunne afvikle et spil som CS med 100fps.

Jeg synes du skulle spare alle dine penge sammen til en ny maskine, og komme tilbage, så kan vi samle dig en rigtig nice maskine.