Avatar billede etlekana Nybegynder
10. september 2002 - 23:55 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Tricky window.opener. Bla

Hejsa folkens.

Jeg har en fil som er html der kører et 1 stor frame, denne fil bliver includeret i bunden af et asp side. Det jeg har brug for er at denne side åbner et nyt vindue når der sker en hvis ting på siden, dette fungere fint, når jeg så klikker på et link i dette nye åbnede vindue skal jeg have den til at skifte adresse på aps siden. Altså tilbage tilbage til siden der åbner den og derefter skifte hoved siden til noget andet. Kan dette lade sig gøre?

Mvh Etle
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. september 2002 - 23:59 #1
<a href="nysideIdetteVindue.html" onclick="opener.location.href='nySideimoderVinduet.html'">link</a>

Hvis din include på hovedsiden så er inkls frameset (læs hvis du har det hele i en fil, så får du brug for helt andre skræppe metoder - Dog vil jeg så hellere foreslå at filen du skifter til at loade framesettet for sig selv.

/Nikolaj
Avatar billede etlekana Nybegynder
11. september 2002 - 00:02 #2
Hejsa Nikolaj

Det der var også det resultat jeg kom til :) Men det åbner jo i den der framset jeg har kørende nederst på asp siden :( Så selve siden skifter ikke :(

Så det kan ikke lade sig gøre :(

Mvh Thomas
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. september 2002 - 00:03 #3
ER det hele hovedsiden der skal skifte???

onclick="opener.top.location.href='nySideimoderVinduet.html'"
Avatar billede etlekana Nybegynder
11. september 2002 - 00:07 #4
Weeee det virkede :) Kæmpe takker :) Troede ikke at jeg ville kunne komme i kontakt med siden uden for framesettet :) Men det virkede takker :)

Du er en skat :) *gggg*

Mvh Etlekana
Avatar billede etlekana Nybegynder
11. september 2002 - 00:07 #5
Kom lige med et svar :)

Mvh Thomas
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. september 2002 - 00:09 #6
Ligefrem en skat... *LOL*

top - Er altid det øverste element i frameset :))

Jeg vil ikke have 150 point for sådan en sag. 30 må være max her, så før du siger at du tager resten, så svarer jeg ikke.

/Nikolaj
Avatar billede etlekana Nybegynder
11. september 2002 - 00:11 #7
Jeg tager resten :) Jeg troede bare at det var svære :)

Yepper en skat :) Jeg sad og var helt fortvivlet :)

Mvh Thomas
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. september 2002 - 00:12 #8
oki doki :)
Avatar billede etlekana Nybegynder
11. september 2002 - 00:12 #9
Så lige et svar fra mig så jeg kan dele :)
Avatar billede etlekana Nybegynder
11. september 2002 - 00:13 #10
Men endnu engang takker :) Det var for fedt :)

Mvh Thomas
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. september 2002 - 00:13 #11
så fint :)