Avatar billede mikkel_robin Nybegynder
10. september 2002 - 14:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Har win2000 ikke noget der minder om PCAnywhere

Findes der ikke noget Telminalservice i Win2000 saa jeg kan fjernstyre serveren over det lokale netvaerk.???

Hvad hedder det og hvordan virker det ??

/ Robin
Avatar billede boyota Nybegynder
10. september 2002 - 14:54 #1
Der findes en adminpak.msi på din server. I denne er der en Terminal Services Client. Bare kør adminpak.msi fra din klient.
Avatar billede mikkel_robin Nybegynder
10. september 2002 - 14:57 #2
??? dvs. at jeg fra serveren skal share adminpak.msi og saa kore denne fra clienten??
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
10. september 2002 - 15:09 #3
Configurate your server i Administration.. og så Installer Terminal Services.. brug en Terminal Klient som ligger ligger på serveren og så installer den på en klient så kan du styre.. du kan også styre via et webased Client!
Avatar billede boyota Nybegynder
10. september 2002 - 15:14 #4
MSI filen ligger i: \\servernavn\c$\winnt\system32\
Avatar billede goulduck Nybegynder
10. september 2002 - 17:42 #5
Gå i tilføj/fjern programs -> windows componments -> Terminal services