Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
10. september 2002 - 08:44 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Log af automatisk!?

Findes der et program eller en måde i windows XP, så man kan logge af automatisk efter feks 15 min hvor den ikke er blevet rørt!? eller er der nogen som kan programmere selv og hjælpe mig!? MvH Sanded
Avatar billede -viper- Nybegynder
10. september 2002 - 08:45 #1
- Lurer lige med
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
10. september 2002 - 08:48 #2
Øhhhh, i Professional versione kan man sætte Windows XP op til selv at logge af efter et stykke tid, på min gør den det automatisk, uden at jeg selv har gjort noget for det...........dvs. den går i pauseskærm og når jeg trykker på en taste/bevæger musen, bliver jeg "sendt" til logon billedet.
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
10. september 2002 - 08:52 #3
Kig i pauseskærm indstillingerne, noget med "bed brugere om at logge på når pauseskærmen ophæves"......
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
10. september 2002 - 08:55 #4
gerne flere svar, men vil prøve det puppetmaster!
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
10. september 2002 - 08:57 #5
Der står lidt om det på Microsoft's hjemmeside:
http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q314493#Task2
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
10. september 2002 - 08:59 #6
Sorry, glem ovenstående link, det drejer sig ikke om det du spurgte om
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
10. september 2002 - 09:00 #7
Det er ikke det jeg rigtig søger, mere så man skal skrive bruger og pass igen, for at komme ind, så den faktisk går i "log af #navn" og så man derfor skal skrive bruger og pass for at komme ind igen!!
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
10. september 2002 - 09:06 #8
Ja, det gør den også.......
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
10. september 2002 - 09:08 #9
Når der er gået et stykke tid, logger min computer mig af og viser pauseskærmen. Når jeg så bevæger musen, vises login billedet og ud for mit navn står hvor mange programmer jeg har kørende........jeg skal så klikke på mit navn og indtaste password for at komme på igen....
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
10. september 2002 - 09:10 #10
ja men den skal helst logge alt af! ligesom i gode gamle win 98! simpelthen, hvis det ikke er gemt skal det smides ud!
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
10. september 2002 - 09:15 #11
ok, logge ALT af.......logge HELT af.....ja, det er jo en anden sag........kigger på sagen...
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
10. september 2002 - 09:17 #12
netop!! jeg kigger selv på sagen, da jeg er sat på den, på jobbet eheh!
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
10. september 2002 - 09:18 #13
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
10. september 2002 - 09:22 #14
Really? Det er en arbejdsopgave?! ;)
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
10. september 2002 - 09:27 #15
det lyder rimelig godt, men jeg har ikke filen! kan du også hjælpe med at finde Winexit.scr :)
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
10. september 2002 - 09:31 #16
brb
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
10. september 2002 - 09:33 #17
Jeg takker!! DU HAR VÆRET EN KÆMPE HJÆLP!!! har fundet filen!!
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
10. september 2002 - 09:36 #18
Well, dette link henviser til en fil på "College of Engineering Network", så den burde være reel nok.
http://lachesis.coe.ttu.edu/ppp/winexit.html
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
10. september 2002 - 09:37 #19
Selv tak
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
10. september 2002 - 09:37 #20
Hov.......glemmer helt at takke for point.......