Avatar billede snowball Novice
13. juli 1999 - 16:16 Der er 48 kommentarer og
1 løsning

Forslag til placering af hjemmeside

Hejsa.

Jeg skal ha'' fundet et par steder hvor jeg kan placere min hjemmeside. Jeg har dog nogle krav:

1: Mindst 5mb diskplads.
2: Ingen pop-up reklamer (Så Geo, Tripod osv. duer ikke)
3: Ingen reklamer i toppen af siden (Så Webjump, Xoom osv. duer heller ikke)
4: Jeg skal kunne uploade mine sider via FTP
5: Serveren skal være stabil.

Hvis du har et/nogle forslag, så er du meget velkommen til at svare.

På forhånd tak.

Snowball
Avatar billede snowball Novice
13. juli 1999 - 16:25 #1
Whoops....kune = kunde
Avatar billede villadsen Nybegynder
13. juli 1999 - 16:25 #2
Jo men det er gratis at blive kunde hos dem.
0,- i abonnement :-)

Har selv en hjemmeside hos dem.
Avatar billede villadsen Nybegynder
13. juli 1999 - 16:26 #3
Fra deres side:
"Det tager kun få minutter at hente Mobilix Internet Starter-kittet ned på din computer. Så er du på. Du får Danmarks laveste Internet-priser, intet abonnement, gratis e-mailadresse og hjemmeside hos Mobilix. Her, nu og for altid. "
Avatar billede snowball Novice
13. juli 1999 - 16:28 #4
Godt forslag, men har ikke lyst til at skifte.

Snowball
Avatar billede graae Nybegynder
13. juli 1999 - 16:30 #5
Hejsa!
...Tag Subnet, de siger intet til at du ikke har deres reklame, selvom det er påkrævet...
...Og der er FTP-uploadning, 5 Mb, ingen Pop-up osv!!!

...God fornøjelse
/Graae
Avatar billede villadsen Nybegynder
13. juli 1999 - 16:33 #6
Det er da ingen der siger at du behøver at have så meget som en "Netværk via Modem" forbindelse hos dem!

Du bestemmer fuldstændig selv om du vil ringe op til dem eller din nuværende ISP, så det er da et svagt argument for at vrage dem.
Avatar billede snowball Novice
13. juli 1999 - 18:03 #7
Det skal måske lige tilføjes at siden er en MP3 side.

Snowall
Avatar billede cyberesben Nybegynder
13. juli 1999 - 18:19 #8
har den mp3 filer liggende, links til mp3 filer på andre servere eller bare links til andre sider hvor der er mp3-links?
Avatar billede snowball Novice
13. juli 1999 - 18:22 #9
Siden indeholder direkte links til sange på andre servere, links til andre sider og ikke nogen sange på egen server.

Snowball
Avatar billede blackout Nybegynder
13. juli 1999 - 18:24 #10
Så bruge Xoom uden reklamen i toppen..

1: Det har de.
2: Ingen pop-up.
3: Ingen reklame i toppen.
4: Brug FTP.
5: Stabil server - godt spørgsmål.

/BlackOut
Avatar billede cyberesben Nybegynder
13. juli 1999 - 18:37 #11
blackout>> du kan ikke altid være sikker på at reklamen ikke kommer igen...
Avatar billede blackout Nybegynder
13. juli 1999 - 19:00 #12
cyberesben>> man kan aldrig være sikker på noget, det er rigtig nok - men dem jeg kender som har hp ved xoom, har aldrig set reklamen, fordi de bruger en anden URL til deres side.

Når de så får rettet det engang, så må man finde et nyt sted - men det kan der godt gå noget tid med :-)

/BlackOut
Avatar billede cyberesben Nybegynder
13. juli 1999 - 19:22 #13
ja, jeg kender godt http://members.xoom.com/_xoom/dit navn

men det er ikke altid at reklamen forsvinder
Avatar billede snowball Novice
13. juli 1999 - 23:42 #14
Er der nogen der har en konto hos Crosswinds, og som kan fortælle mig url'en til deres FTP ??? (Det er ikke ftp.crosswinds.net)

Siden som ellers skal fortælle det findes ikke længere på deres side (smart ik'........NOT)

Snowball
Avatar billede snowball Novice
13. juli 1999 - 23:45 #15
Never mind. Jeg må ha' tastet forkert da jeg satte den op. Nu vil den bare ikke acceptere mit log-in fordi der er for mange på FTP'en ;-//

Snowball
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 1999 - 00:37 #16
snowball, hvad har du da imod en lille reklamebjælke oppe i toppen af skærmen? den er da så harmløs.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. juli 1999 - 00:53 #17
ja, de skal jo tjene deres penge... køb du hellere et web-hotel, mand!
Avatar billede snowball Novice
14. juli 1999 - 00:55 #18
De er normalt grimme og passer aldrig til ens side.

Snowball
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 1999 - 01:18 #19
Kunne man ikke bruge en sådan bjælke i forbindele med sidedesign, også bygge et eller andet på den lige under den? Det må være fantasien, som skal igang, den har du da snowball!
Avatar billede snowball Novice
14. juli 1999 - 01:21 #20
Ja, men desværre ikke evnen til at lave grafikken ;-((

Snowball
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. juli 1999 - 01:24 #21
jeg kan bedre lidt popup eller frames reklamer, da de passer bedre end det dumt banner som står i bunden af siden
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. juli 1999 - 01:26 #22
især hvis man har en frames menu, så der det noget lort hvis halvdelen af menuen bliver vist som en frame
Avatar billede snowball Novice
14. juli 1999 - 01:27 #23
Hver sin smag, og min smag er lige modsat din. Men ok, det kommer også lidt an på hvor stor banneret er.

Snowball
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. juli 1999 - 01:29 #24
ups, der skulle stå så der det noget lort hvis halvdelen af menuen bliver med et banner...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. juli 1999 - 01:30 #25
snow>> forklar din smag
Avatar billede villadsen Nybegynder
14. juli 1999 - 01:33 #26
Mobilixnet er stadig federe.....
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. juli 1999 - 01:36 #27
jaja klart
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 1999 - 01:41 #28
En to tre, så kræver de vel met et, at alt din telefontrafik, skal gå gennem Dem, ellers går det vel ikke med en gratis abonnement i det lange løb.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. juli 1999 - 01:43 #29
kharder>> du kan bare ringe op i  5 min en gang om måneden
Avatar billede villadsen Nybegynder
14. juli 1999 - 01:45 #30
Jo det er det. Der er ingen krav om at man skal ringe op til dem. Lige nu sidder jeg fx. på en get2net linie.

I øvrigt er de billigere end get2net, men som sagt det har ingen betydning!
Avatar billede snowball Novice
14. juli 1999 - 01:47 #31
Hvorfor bruger du dem så ikke ?¿?¿?

Snowball
Avatar billede villadsen Nybegynder
14. juli 1999 - 01:50 #32
Fordi jeg fik en optaget linie og så gad jeg ikke prøve igen.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. juli 1999 - 01:50 #33
snow>> jeg ville godtage svaret med mobilix
Avatar billede villadsen Nybegynder
14. juli 1999 - 02:42 #34
Har lige nærlæst vilkårne for mobilixnet:
Du skal aktivere din konto mindst 1 gang hver 3. måned enten via opkald eller email, men det må siges at være overkommeligt, eller hva?

Skal du ha et nyt svar?
Avatar billede rasmusr Nybegynder
15. juli 1999 - 03:57 #35
www.fortunecity.com så enkelt er det!

Der kommer automatisk et banner i toppen af HTML dokumenter der er i main fremen. altså der kommer ikke noget banner i menuen. Men du kan undgå reklamen ved at oploade en gang om måneden. De sætter menlig automatisk et banner ind ens sider en gang om måneden, men det er jo ikke noget problem, vel?

Man får sadan en dum lang adr. hos dem så derfor anbefaler jeg lige www.cjb.net .  Dem bruger jeg også selv (både fortunecity og cjb.net. Lige her: www.skattekisten.cjb.net)
Avatar billede rasmusr Nybegynder
15. juli 1999 - 03:59 #36
hov. Jeg skal vidst i seng. fingrene kan ikke følge med mere, derfor alle stavefejlene.

Rasmus
Avatar billede villadsen Nybegynder
13. juli 1999 - 16:19 #37
Prøv Mobilix. Det er gratis og du får et navnet:
www.ditnavn.mobilixnet.dk

Læs mere på http://www.mobilixnet.dk

Ellers er der jo også TeleDanmark som også er gratis og get2net også, men ikke fede på samme måde.
Avatar billede villadsen Nybegynder
13. juli 1999 - 16:21 #38
Hovsa, der kommer ikke www. foran men kun ditnavn.mobilxnet.dk

I øvrigt opfylder de alle 5 punkter.
Avatar billede snowball Novice
13. juli 1999 - 16:23 #39
Kræver det ikke man er kune hos dem ???

Snowball
Avatar billede s Nybegynder
13. juli 1999 - 20:53 #40
Ellers kan du prøve http://www.crosswinds.net

Jeg havde engang en hjemmeside hved dem. Der er ingen reklamer og du får alt den plads på deres server du behøver gratis.

1: Alt det plads der er nødvendigt
2: Ingen pop-up
3: Ingen reklamer i toppen
4: Brug FTP
5: Kan jeg ikke rigtigt huske...
Avatar billede chris Nybegynder
21. juli 1999 - 00:18 #41
er der ikke et sted med gratis ASP understøttelse ? lige som dengang med subnet.dk
Avatar billede mogenshoj Nybegynder
18. juli 1999 - 16:57 #42
Brug www.internettrash.com de har ingen pop-ups banners eller andet skidt.
Serveren er stabil og hurtig, og de har lige fået ftp upload.
Jeg har selv en mp3 + warez side der, hvor den har ligget i et halvt år.

- Mogenshoj

P.S. jeg ved det er et dårligt navn, men skjul det med www.cjb.net (Kun denne hvis det er en MP3 side) eller www.come.to
Avatar billede s Nybegynder
24. juli 1999 - 15:27 #43
chris> www.internetclub.com udbyder gratis ASP.
Avatar billede villadsen Nybegynder
24. juli 1999 - 16:02 #44
Skal vi aldrig have lukket det spørgsmål her?
Se evt. ovenfor for mere uddybende svar (selvom der er rod i rækkefølgen)
Avatar billede snowball Novice
24. juli 1999 - 16:13 #45
Jeg skal lige ha' kigget lidt nærmere på Internettrash. Har tilmeldt mig, men har ikke haft til andet. Indtil videre ser det ud til at være det bedste forslag.

Snowball
Avatar billede snowball Novice
27. juli 1999 - 23:40 #46
Af de forslag som der er blevet givet, har InternetTrash vist sig at være den bedste, så derfor; Mogenshoj, hvis du lige laver et svar, så får du point'ene !!!

Snowball
Avatar billede snowball Novice
04. august 1999 - 14:58 #47
Hvaaaa'....mogenshoj, vil du ikke ha' dine 100 point ???

Snowball
Avatar billede snowball Novice
28. august 1999 - 12:50 #48
Det ser jo ikke ud til at han vil ha' sine points, så nu trækker jeg dem tilbage.

Snowball
Avatar billede cybles Nybegynder
06. oktober 1999 - 19:23 #49
Her er der gratis asp understøttelse http://www.webhostme.com/