Avatar billede simonkofod Nybegynder
09. september 2002 - 22:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Utydelig skrift...

Når jeg laver noget i flash5 bliver skriften altid meget sløret (Den står aldrig knivskarpt) Det gør ikke den store forskel om kvaliteten i publish er sat til best ell. medium.

Hvordan får jeg skarp tekst i flash?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. september 2002 - 22:29 #1
Gør dine textfelter dynamiske og/eller vælg at embedde font outlines...
Avatar billede barklund Nybegynder
10. september 2002 - 09:04 #2
Eller bruger fonte lavet til formålet (pixelfonte)... http://fontsforflash.com har nogle til formålet (og enkelte er gratis)...
Avatar billede simonkofod Nybegynder
10. september 2002 - 22:47 #3
Det virker nikolajdu! Hvis du laver et svar kan du få de 30 points
Avatar billede simonkofod Nybegynder
10. september 2002 - 22:48 #4
til barklund. Jeg kunne ikke finde nogle gratis fonts på siden. Ellers tak.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. september 2002 - 22:49 #5
ok godt så :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. september 2002 - 23:43 #6
Tak for point :)
Avatar billede heos Nybegynder
11. september 2002 - 10:56 #7
Til nikolajdu: Hvis man vælger at embedde font outlines, er det så en action der skal sættes på tekstfeltet?? Eller hvordan virker det?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. september 2002 - 11:00 #8
Det er en knap du skal finde dernede hvor du også vælger farve, font mm.

/Nikolaj
Avatar billede heos Nybegynder
11. september 2002 - 11:04 #9
Hmm, sidder i mx og kan ikke umiddelbart finde den knap du taler om. Er det device fonts eller?
/heos
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. september 2002 - 11:08 #10
DEn hedder "character"