Avatar billede rabech Nybegynder
09. september 2002 - 21:54 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ipanel IR port

JEg har just anskaffet mig en Ipanel Deluxe. Ret cool må jeg sige, men jeg kan ikke få IR porten på panelet til at virke da der ikke følger driver med til den. Hvad skal jeg installere for at få den op og køre så jeg kan snakke med min mobillos???
Avatar billede francodavid Nybegynder
09. september 2002 - 22:04 #1
Du skal slå com2 i BIOS over til IRDA.... så skulle Windblows selv finde den. Og hvad angår SW så kommer det an på din telefon.
Avatar billede rabech Nybegynder
09. september 2002 - 22:26 #2
Du er da bare "the man" den er oppe og køre, kan bare ikke få logomanager til at finde telefonen????
Avatar billede rabech Nybegynder
09. september 2002 - 22:26 #3
du må lige lægge din kommentar som et svar så du kan få nogle point!
Avatar billede francodavid Nybegynder
09. september 2002 - 22:27 #4
Hvilken model har du og hvilket OS kører du?
Avatar billede francodavid Nybegynder
09. september 2002 - 22:33 #5
Du skal slå com2 i BIOS over til IRDA.... så skulle Windblows selv finde den. Og hvad angår SW så kommer det an på din telefon.
Avatar billede rabech Nybegynder
09. september 2002 - 22:35 #6
Det er en Nokia 6110 under Win XP.
Avatar billede francodavid Nybegynder
09. september 2002 - 22:39 #7
Kan man desvære ikke gøre, som efter at 61xx ikke understøtter IrDA 100%.... Du kan under Windows 98 og før, da de kan køres uden om MS's IrDA driver.
Avatar billede francodavid Nybegynder
09. september 2002 - 22:42 #8
Avatar billede robotten Praktikant
15. september 2002 - 13:53 #9
rabech>> giv lige respons på dine andre åbne spm., tak!
Avatar billede rabech Nybegynder
15. september 2002 - 19:04 #10
Sorry "Robot" se lige min kommentar på http://www.eksperten.dk/spm/245891 så jeg kan få mine hængepartier ud af verdenen, SORRY GUYS!!!
Avatar billede robotten Praktikant
15. september 2002 - 19:09 #11
Fint nok ;)