Avatar billede dna Nybegynder
13. september 2000 - 16:20 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Opdater kun den ene celle !

Hej coders.. :)

Jeg ser gerne at der er én der vil tjene 60 point ved at lave/hjælpe med en lille ting. Hvis jeg har 2 celler i en tabel, og jeg har links i den ene, og gerne vil have den anden celle opdateret med de nye sider, som linksene henviser til! Hvordan det !? (no frames) !!

venlig hilsen
dna

p.s. Hvis der er én der gider skykke der sammen så selv en newbie som mig kan finde ud af det, er der flere point:.!!!
Avatar billede tpiil Nybegynder
13. september 2000 - 16:22 #1
det vil sige at du skal have en form og ALT med???
for hvis der skal det skal der flere point på bordet!
Avatar billede dna Nybegynder
13. september 2000 - 17:43 #2
Helt ærligt, så fatter jeg ikke asp, så hvis du kan lave noget der lige kan smides ind på siden, får du flere !! 150 points oveni ??
Avatar billede tpiil Nybegynder
13. september 2000 - 18:05 #3
helt i orden, men har du lavet noget i forvejen så man kan lave videre på det, eller skal jeg lave det helt fra bunden???
Avatar billede dna Nybegynder
13. september 2000 - 18:39 #4
...jeg har intet, da jeg ikke lige er en haj til asp.!! Jeg vil lige være sikker på at vi mener det samme, så du ikke laver noget forgæves!! Det skal være sådan at den ene celle faktisk kan fungere som \"Destinations-ramme\", som de kalder det i Frontpage 2000 !! ok ?
Avatar billede tpiil Nybegynder
13. september 2000 - 18:42 #5
jeg regnede med at lave det via en accesss db, det er det nemmeste!
Avatar billede dna Nybegynder
13. september 2000 - 19:48 #6
Jep - bare lav det..! Det kan jeg godt bruge.! Det vil sige at det bliver sådan at jeg skriver noget i access, som den så kan opdatere i cellen. Bare lav det som det nu er muligt!
Avatar billede tpiil Nybegynder
13. september 2000 - 19:49 #7
har du en tabel som du vil ha sat den ind i???
f.eks. html koden på din side
Avatar billede dna Nybegynder
13. september 2000 - 19:55 #8
Har du ikke ICQ ?? UIN: 20739427 !
Avatar billede tpiil Nybegynder
13. september 2000 - 21:04 #9
svar!
Avatar billede pfm Nybegynder
14. september 2000 - 11:02 #10
SIKKE NOGET HEMMELIGHEDSKRÆMMERI!!!
Avatar billede tpiil Nybegynder
14. september 2000 - 14:16 #11
jamen så er det ikke hemmeligt mere:
http://195.249.53.191/dna.zip