Avatar billede tpipper Nybegynder
09. september 2002 - 15:26 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Logo

Er der nogle der vil lave et banner til cmdk.dk, det skal være 346 x 136 pixels. Og det eneste der skal stå er : CMDK - CM of DenmarK. Skal lige siges at, cmdk omhandler et fodbold spil....
Avatar billede soelver Nybegynder
09. september 2002 - 15:54 #1
http://www.soelver.dk/eksperten/img/tpipper.jpg

En hurtig lille en. Farver, billeder? Informationer er altid godt :)
Skal det passe til jeres side, eller skal det være for sig selv?
Avatar billede tpipper Nybegynder
09. september 2002 - 15:56 #2
nej vi skal lave et helt nyt design :)
Avatar billede soelver Nybegynder
09. september 2002 - 16:00 #3
Slet ingen farveønsker eller noget som helst? Skal der være billeder på, eller skal det være ren tekst?
Avatar billede tpipper Nybegynder
09. september 2002 - 16:06 #4
Nej ikke nogle speciele farveønsker, og jo der skal helst være billed med..
Avatar billede soelver Nybegynder
09. september 2002 - 16:22 #5
http://www.soelver.dk/eksperten/img/tpipper2.jpg

Fås nu også med billede på :)
Avatar billede and.vang Nybegynder
09. september 2002 - 19:43 #6
Æhmm...undskyld jeg lige indskyder en bemærkning, men: copyright! Har du ophavsretten til det billede?
Avatar billede soelver Nybegynder
09. september 2002 - 20:57 #7
Nej, men det kan da være vanskeligt at finde et fodboldbillede uden copyright. Jeg spiller ikke fodbold, og kender ikke nogen der gør...
Kender du adressen på billeder til fri afbenyttelse, hører jeg da gerne om det.
Avatar billede soelver Nybegynder
10. september 2002 - 08:33 #8
http://www.soelver.dk/eksperten/img/tpipper3.jpg

Nu med en illustration. Som jeg har ophavsretten til :)
Avatar billede soelver Nybegynder
10. september 2002 - 09:14 #9
http://www.soelver.dk/eksperten/tpipper.htm

2 mere. Og alle samlet på en side. Og der kommer der ikke flere forslag, før der kommer noget respons ;)
Avatar billede tpipper Nybegynder
10. september 2002 - 14:55 #10
Hej, synes de nye du har lavet er vildt fede, jeg vælger hvilken en det bliver, ca. kl. 17...
Avatar billede tpipper Nybegynder
10. september 2002 - 15:06 #11
Kan du for resten ikke lave de sidste logoer med en anden baggrund eksempelvis mårke blå ?
Avatar billede soelver Nybegynder
10. september 2002 - 17:13 #12
Jeg er lige kommet ind ad døren. Laver lige et par stykker med en anden baggrund, og smider dem op. Det er klart om en halv times tid. Jeg formoder vi taler om dem med illustrationen på?
Avatar billede tpipper Nybegynder
10. september 2002 - 17:25 #13
jep - det gør vi :)
Avatar billede soelver Nybegynder
10. september 2002 - 17:25 #14
Så er siden opdateret. Jeg er her sikkert ikke mere i aften, - bare til din oplysning ;)
Avatar billede tpipper Nybegynder
10. september 2002 - 17:29 #15
tak du får pointene ;)
Avatar billede soelver Nybegynder
10. september 2002 - 17:31 #16
Takker :o))