Avatar billede tge Nybegynder
13. september 2000 - 15:08 Der er 4 kommentarer

K7M + Hercules Prophet 2 GTS 64 mb ram AGP x2 hvordan...?

K7M + Hercules Prophet 2 GTS 64 mb ram AGP x2 hvordan får jeg det til at virke eller kan jeg......?

Avatar billede gnarf Nybegynder
13. september 2000 - 15:24 #1
Tja, hvorfor skulle det dog ikke virke. Du skal sikre dig at du har AMD\'s driver pack, til AMD750 chipset, og så skal du nok køre med de nyeste drivere, måske endda direkte fra Nvidia for at sikre dig du køre mindst agp x2

amd driver pack http://www.amd.com/products/cpg/bin/amddrvpk_100.exe

http://www.nvidia.com tryk på detonator 3 knappen og hent driveren der.

Hvis ovenstående er triviel information for dig, så må du prøve at uddybe lidt mere hvad problemet er.
Avatar billede teknik Juniormester
16. september 2000 - 23:53 #2
Har ikke hørt om nogen problemer med ovennævnte komnfiguration.
K7M og Geforce kort kører mig bekendt fint sammen.
AGPx2 bør blive valgt automatisk......
Har set enkelte kort, som kunne være jumper sat til AGPx4, men det var fa. Diamond

Dit spørgsmål virker lidt svævende...
Så...har du grejerne og det dur ikke ?
eller overvejer du bare at købe ?
Eller er det noget helt andet som er problemet ?

?-)
Teknik
Avatar billede teknik Juniormester
19. oktober 2000 - 16:35 #3
...tge....er du der ?
Avatar billede tge Nybegynder
23. oktober 2000 - 07:47 #4
Ja jeg er har...!!!

Det virker ikke..., hverken med reg-filer, andre drivere..., den er bare forced til x1...!!!!

Har et Abit kort der køre det fint i x4