Avatar billede kran06 Nybegynder
09. september 2002 - 10:22 Der er 2 kommentarer

genvej i windows

Jeg vil gerne vide hvordan man laver om på hvilke "genvejsknapper" der skal være, når man fx. gemmer i word, så kommer der et "gem som" vindue og der til venstre er den nogle genveje-knapper.
Avatar billede miss-g Seniormester
31. januar 2003 - 23:49 #1
Tror ikke folk helt forstår spørgsmålet *S* Vil du vide hvordan man gemmer et dokument i word, hvordan man laver genveje til dokumenter eller hvad spørger du om?
Avatar billede jeajesper Nybegynder
23. oktober 2003 - 22:47 #2
Jeg er helt med på hvad du mener, jeg leder selv efter svaret:

Når du skal gemme et eller andet i windows, og vælger Gem Som, så får du en kasse hvor du kan gemme. Ovre i venstre side af den kasse er der nogle genveje til nogle mapper(f.eks. Seneste doumenter, skrivebord, dokumenter, netværkssteder, osv).

Det vi vil vide er om man selv kan tilføje nogen og/eller redigere i de eksisterende?

/JEA