Avatar billede widtfeldt Nybegynder
09. september 2002 - 08:12 Der er 4 kommentarer

Flere kontier med E.mail

Hej

Jeg skal have oprettet en extre konto på en maskine. Den kontro eksister allerrede på en anden maskine.

Kan man det?

Og kan man tjekke den sammen tiddig?

Det er POP3 kontoer?
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
09. september 2002 - 08:13 #1
Det kan du sagtens, men når du tjekker mails på den ene maskine, så vil du hente de nye mails til den og kun til den, og når du tjekker mails på den anden så vil de nye mails blive placeret der
Avatar billede widtfeldt Nybegynder
09. september 2002 - 08:15 #2
D.V.S at alle mails kommer til begge maskiner?
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
09. september 2002 - 08:24 #3
Hvis du fx. henter mail 1 og mail 2 på maskine 1 så vil mail 1 og mail 2 kun ligge på maskine 1.

Og henter du så mail 3 på maskine 2, så vil mail 3 kun ligge på maskine 2.

Dvs. alle 3 mails vil blive hentet fra serveren, men de vil blive fordelt på de to maskiner.

Alternativt så skal du forbinde maskinerne i et netværk og kun have mailprogrammet liggende på den ene maskine, og så skal du kunne åbne programmet fra den anden maskine
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. september 2002 - 08:31 #4
Man kunne jo også vælge, at lade outlook gemme kopi på serveren på den ene maskine :)