Avatar billede stump Nybegynder
13. september 2000 - 14:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

et script der kan tælle.....

Er der nogle der kan hjælpe mig med at lave et script der kan tælle hvor mange gange der er blevet trykket på et banner eller et link?
Avatar billede doeleman Nybegynder
13. september 2000 - 14:28 #1
Ja, sagtens hvad har du adgang til af sjove ting.
HTML, PHP, ASP, Perl eller hvad?
Avatar billede doeleman Nybegynder
13. september 2000 - 14:29 #2
Hvis du har adgang til php vil jeg anbefale dig at kigge på http://www.phpwizard.net/projects/phpAds/
Avatar billede stump Nybegynder
13. september 2000 - 14:32 #3
Jeg har eget domæne hos azero og har adgang til ASP, HTML,PHP. :-)
Avatar billede doeleman Nybegynder
13. september 2000 - 14:33 #4
Hvis du kan har adgang til html kan du oprette en side med en almindelig counter på, der viderestiller til den pågældende side.

Dvs. det link du gerne vil have talt klikkene på, linker til din tællerside, der automatisk stiller videre til den \"rigtige\" side.

Du kan bruge følgende kode til at viderestille:
<HTTP-EQUIV=\"Refresh\" CONTENT=\"3;URL=link.htm\">
Avatar billede doeleman Nybegynder
13. september 2000 - 14:34 #5
...kun har adgang til html... selvfølgelig.

Da du har adgang til php, vil jeg anbefale phpAds!
Avatar billede stump Nybegynder
16. september 2000 - 00:01 #6
jeg har fundet det jeg søgte jeg fandt det på netkoders..... men takker for hjælpen :-)