Avatar billede darkavalon Nybegynder
08. september 2002 - 16:48 Der er 12 kommentarer

bøjning af text?

Jeg har et billede hvor en mand har et sort bælte på
på det bælte vil jeg gerne skrive noget text men texten skal se ud som on det er skrevet på bæltet altså at det krummer lidt i kanten. Hvordan?

Mange tak
Avatar billede michael-k Nybegynder
08. september 2002 - 16:53 #1
du kan prøve at bruge den transform der hedder skew  ville tro den kan klare tricket
Avatar billede michael-k Nybegynder
08. september 2002 - 16:54 #2
edit ->transform -> skew
Avatar billede michael-k Nybegynder
08. september 2002 - 16:55 #3
eller du kan også prøve warp text funktionen    du finder den øverst oppe i menuen når du vælger text tool
Avatar billede spe Nybegynder
08. september 2002 - 17:08 #4
Der er også filteret Distort-->Spherize hvor du kan vælge kun at "folde" omkring en kugle på den horisontale led.
Avatar billede darkavalon Nybegynder
08. september 2002 - 19:57 #5
kan ikke helt få den til at se ægte ud, er der anden måde at så det til at se ægte ud?
Avatar billede spe Nybegynder
08. september 2002 - 20:01 #6
Kan du oploade billede, så vil det måske være lettere at vejlede dig.
Avatar billede peder77 Nybegynder
08. september 2002 - 21:11 #7
Du kan jo klippe dele af teksten, og ligge dem i seperate lag. Som du så kan dreje og bøje som du har lyst til.
/77
Avatar billede peder77 Nybegynder
09. september 2002 - 15:24 #8
/77
Avatar billede robertk Nybegynder
12. september 2002 - 13:29 #9
Nej nej nej!!!

1) Place din og skriv din tekst og gør følgende (Har lavet screenshots)

Håber du kunne bruge det :)

www.creativedge.dk/screen.htm

Mvh.
Robert
Avatar billede robertk Nybegynder
12. september 2002 - 13:30 #10
Hov du fik den ikke lige som svar! såå det er her!!! :)

Mvh.
Robert
Avatar billede robertk Nybegynder
12. september 2002 - 19:35 #11
hov fik vist ikke lige "curser" med tidligere i min post ;) my bad

Mvh.
Robert
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. februar 2003 - 01:27 #12
lukketid ?