Avatar billede icqen Nybegynder
08. september 2002 - 00:36 Der er 29 kommentarer

skeater tøj??

hvor kan jeg købe noget fedt skeater tøj on-line???

helelst danske

danske giver 7 point og udlanske giver 5 point

ps.
disse gælder ikke:

123yo.dk
cream.dk
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2002 - 00:37 #1
Avatar billede lillebror Nybegynder
08. september 2002 - 00:38 #2
Det kan være du finder noget mere når du søger hvis du staver det skater istedet for skeater
Avatar billede schaefner Juniormester
08. september 2002 - 00:45 #3
Avatar billede nstenberg Nybegynder
08. september 2002 - 00:48 #4
Kan helt bestemt anbefale mnl.dk ligesom westhi gør det! Men hvis du bor i århus kan du jo bare smutte ned forbi butikken... den ligger ved siden af Pizza Hut.
Avatar billede in2designs Nybegynder
08. september 2002 - 00:49 #5
jeg ville lige sige at der er ikke noget som hedder skater tøj..
og håber da ikke folk bruge navnet skater tøj "WTF"

Jeg er selv pro rollerblader
http://www.toxboe.net/pix/index.asp?id=257 bare et ex.

det tøj vi skater i hedder bare tøj lige som noget andet tøj..
det ville jo ikke være cool hvis du gik i "skater tøj" og ikke står på rollerblades eller lorte skateboard.

men whatever..

www.toxboe.net - Dansk og English
www.sk8house.com - english
www.ignition-skateshop.com - english
http://prestigewear.cjb.net - english
www.krucialgear.com - english
www.snacksport.dk - dansk
www.grindhouse.de - tyst og dansk og english

jeg har mange flere i nu men har du nok points til det hehe,,

mvh
Michael T
Avatar billede schaefner Juniormester
08. september 2002 - 00:50 #6
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2002 - 00:51 #7
in2designs>> Hehe meget forskellig smag om rollere og skatere...
Personligt syntes jeg at rollerne er skideirriterende og kedelige at se på.
Ja jeg står nemlig selv på skateboard ;) Der er delte meninger om hvad der er fedest...
Avatar billede icqen Nybegynder
08. september 2002 - 00:51 #9
in2designs>>> jeg køre bræt
Avatar billede in2designs Nybegynder
08. september 2002 - 00:54 #10
oki... jeg har ikke noget at sige mere.. så :) fordi de her links er kun om rollerblade tøj hehe.!

ps.. vi har ikke så mange trære i danmark mere.. eller i usa måske skulle i hoppe over til rollerblades hehe!

joke..

fedt at høre at der er folk som er eksperter i edb,design,whatever og også har en anden hoppi
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2002 - 00:57 #11
Jaja det er mest de små børn i fælledparken der er irriterende.. Man er  ved at slå dem når de ligger og snakker på ramperne.. Pestilenser.. Ved ikke om du har været i fælledparken før.. Men hvis du prøver, kan du se hvorfor jeg syntes de er irriterende :)
Avatar billede icqen Nybegynder
08. september 2002 - 00:58 #12
in2designs>>> enig det er dejligt det ikke er ene af nørder
Avatar billede icqen Nybegynder
08. september 2002 - 01:03 #13
westhi>>> nope har aldrig været der.. hmm tæsk dem
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2002 - 01:09 #14
Nah får bare problemer med deres mor og far ;o)
Avatar billede in2designs Nybegynder
08. september 2002 - 01:10 #15
Westhi>> hehe.. hvis jeg siger fælledeparken så ved jeg du kender mig jeg er der vær dag fra kl 14:00 til 21:00 om aften..

du kender sikket jælde,røde kristian, osv kommer desvære ikke i morgen da jeg skal til øl stykke for at skate to fucking hardcore fede rails :)

nu ikke for at lave rekalme men du kan gå ind på www.ds-mag.dk Dansk Skate Magasin som jeg stå for sammen med Anders Toxboe. der er desvære ikke noget om skate board men hvis du gå ind i download og trykker på wallpaper af Michael Thyrring, Michael T tror jeg der stå! har masser af blod in the face så kan du måske huske mig ??

vi ses i parken..

mvh
Michael T
Avatar billede icqen Nybegynder
08. september 2002 - 01:18 #16
westhi>>> så må de sku finde et andet sted at hole børne have... hvor gammel er disse børn og dig?? ikke at det rager mig men man er vel nysgærig
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2002 - 01:19 #17
Jælde??
Hvis du mener jalde så har han lige vundet Hot Dawks Competition :D
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2002 - 01:20 #18
Hehe jeg er 15 år (bare rolig ikke irriterende :D )
Kig på www.westhi.dk
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2002 - 01:20 #19
peterpan10>>Hvad mener du?
Avatar billede in2designs Nybegynder
08. september 2002 - 01:23 #20
:) yep det er ham!! det var mig der holde Parkes Jouier Mesterskap i lørdags.. og dagen efter var der Hot Dawks Competition. om søndagen..
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2002 - 01:27 #21
Hehe okay fedt nok så :D
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2002 - 01:27 #22
Så ikke det om lørdagen... Har slet ikke hørt om det før
Avatar billede in2designs Nybegynder
08. september 2002 - 01:48 #23
det er sku helt i orden :) jeg var der desvære heller ikke til HDC i søndags.. vi ses i parken.. :)
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2002 - 01:54 #24
Det gør vi måske nok...
Avatar billede ice Nybegynder
08. september 2002 - 09:33 #25
Avatar billede ice Nybegynder
29. september 2002 - 11:19 #26
lukke?
Avatar billede dinubamsen Nybegynder
17. maj 2003 - 16:51 #27
hør her gutter, den eneste rigtig fede skate site online er http://www.choker.dk der er masser af fedt tøj,sko,trøjer,bælter..... osv
Avatar billede in2designs Nybegynder
17. maj 2003 - 21:30 #28
prøv med nej ... www.kizer-skate.com