Avatar billede okse Nybegynder
07. september 2002 - 23:09 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

serier!

nogle der kan en url til et sted hvor man kan downloade Alle! south park afsnit ?
eller bare fra 400 til 600 ?
eller nogle andre gode/fede warez sider ?
Avatar billede esoulman Nybegynder
07. september 2002 - 23:10 #1
www.eksperten.dk/regler.phtml

og stik så af med dig ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. september 2002 - 23:10 #2
Glem det... læs Ekspertens regler (www.eksperten.dk/regler.dhtml) og se at få lukket dette spørgsmål i en fart. Sådanne ting gider vi simpelt hen ikke se på Eksperten.

NanoQ/coadmin
Avatar billede michael-k Nybegynder
07. september 2002 - 23:10 #3
esoulman det kunne næsten ikke siges bedre :-)
Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
07. september 2002 - 23:13 #4
enig i det med de der warez-sider, men man kan faktisk downloade (eller se afsnit online) på http://www.mrhatshellhole.com/, og det er lovligt.
Avatar billede michael-k Nybegynder
07. september 2002 - 23:13 #5
inden du stikker af så accepter lige dine svar så folk der har hjulpet dig kan få deres point ik ?  mener også der står noget om det i reglerne du lige kan læse igennem :-)
Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
07. september 2002 - 23:13 #6
...det kunne man ihvertfald engang
Avatar billede okse Nybegynder
08. september 2002 - 10:16 #7
nø nø nø! jeg kan ikke lukke spørgsmålet ?
hvad hvis nu vi bare sætter en streg over den der sætning! med warez ?
\\okse\\
Avatar billede okse Nybegynder
08. september 2002 - 10:18 #8
lukket! så
Avatar billede okse Nybegynder
08. september 2002 - 10:19 #9
men lige et spørgsmål ?
må jeg ikke engang spørge om south park ?
det jo ikke illegalt på nettet vel ?
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
08. september 2002 - 10:20 #10
*LOL* også tager han point selv.. vi burde udelukke 11-årige fra exp.dk :)
Avatar billede okse Nybegynder
08. september 2002 - 10:21 #11
kwanstudios>> er du totalt dum ?
der var kun kommentarer ?
Avatar billede okse Nybegynder
08. september 2002 - 10:22 #12
tavs ?
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
08. september 2002 - 10:22 #13
man plejer, på exp.dk, først at skrive en kommentar for at spørgsmålstiller kan overskue om det er noget han ønsker at give point for..og han svarede jo på dit spørgsmål selvom det var ulovligt jvf. exp.dk's regler.. måske skulle vi virkelig overveje den aldersgrænse :)
Avatar billede okse Nybegynder
08. september 2002 - 10:23 #14
micheal k>> jeg giver ikke point til nogen i de spørgsmål hvor jeg ikke får et svar jeg kan bruge! det hænger ikke sammen ...
Avatar billede okse Nybegynder
08. september 2002 - 10:24 #15
jeg er 16! spade
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
08. september 2002 - 10:24 #16
tavs? nej, men sidder med et headset til den stationære hvor jeg venter på at komme igennem hos en samarbejdspartner..og på mobilen snakker jeg med en ven.. desuden prøver jeg at ordne gårsdagens arbejde :)
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
08. september 2002 - 10:25 #17
så skulle du måske genoverveje om din modenhed rækker så langt som at skulle bruge fora som exp.dk :)
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
08. september 2002 - 10:25 #18
men man må sige du har noget af et ordforåd :)
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
08. september 2002 - 10:27 #19
nå..jeg skal videre ud i verden.. tag jer nu godt af ham *VV*
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
08. september 2002 - 10:28 #20
*lol* ak ja...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
08. september 2002 - 10:49 #21
kwanstudios, jeg vil opfordre dig til at bruge "anmeld misbrug" funktionen, hvis du er utilfreds med pointfordeling, istedet for at begynde at flame spørgeren.

Jeg vil dog sige, at i dette tilfælde synes jeg faktisk det er ok han selv tager point.

NanoQ/coadmin