Avatar billede 00player Nybegynder
07. september 2002 - 17:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SpeedStream 2601 Port-åbning

Kan man virkelig ikke få åbnet porte på et bæst som denne. Jeg har set hvad der har været givet af forslag før men jeg lever i håbet om at der kan lade sig gøre.
Jeg har prøvet 192.168.1.1 for at konfigurere men der skal bruges Brugernavn og Password. Jeg har snakket men en i TDC butikken han sagde at man bare kunne fjerne routeren og køre direkte i gennem modemet og det kunne jeg også men efter en geninstallation af XP kan jeg ikke sende I f.eks MSN messenger. Hvordan kan man slippe af men lukkede porte eller firewall'en eller hvad det nu er der er i vejen, uden at skulle betale.... Undskyld det endte i en stil...:)
Avatar billede reon Nybegynder
07. september 2002 - 19:13 #1
så skal du bare indtaste dit bruger navn og password så kommer du ind i routeren.
bruger & password har du fået af teleDK.
Avatar billede 00player Nybegynder
08. september 2002 - 13:54 #2
Det virker ikke har prøvet som det første...
Avatar billede bonden Nybegynder
08. september 2002 - 16:53 #3
Så prøv at lave en reset af routeren, så fjerner den brugernavn og password fra konfigurationen.
Som standard er adgang til routeren fra lokalnetværket uden brugernavn og password.
Og man kan sagtes åbne porte i en speedstream 2601
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
09. september 2002 - 11:37 #4
Du burde gerne have modtaget bruger og password! men den bliver fjernet hvis du resetter din router som er blevet sagt! men du skal bare gå ind under udvidede indstillinger eller sådan noget også burde du have chance for at adde en ip adresse der! :)
Avatar billede hybens Nybegynder
15. september 2002 - 23:03 #5
Bare gør som jeg, ringede til tdc og bad om at få byttet min speedstream 2601 til den linksys som de bruger nu. Med indbygge 4 ports swits så er der ingen problemer med noget overhovedet.