Avatar billede cht Nybegynder
07. september 2002 - 07:00 Der er 4 kommentarer

Tilpasning af side

Er der nogen der kan se hvor menuerne der kommer ned kommer til at ligge under select-boxen på følgende side:
http://www.travportalen.dk/forside_test.asp

Jeg kan heller ikke lige se se hvorfor der kommer en scrolbar i bunden af siden.
Avatar billede knudgert Nybegynder
07. september 2002 - 07:47 #1
Kan man ikke.
Avatar billede sucsa Nybegynder
07. september 2002 - 07:52 #2
det med scrollbaren i bunden må vel være fordi fyld delene er for store til et skærmbillede (læs du skal nok ind og kigge fx framset hvis du har sådan et!=?)
Avatar billede sucsa Nybegynder
07. september 2002 - 07:53 #3
ved nærmere eftersyn må det vel ligge i tabeller som er for brede. hvordan ser den ud når du evt lige prøver at browse siden på din lokale maskine?!
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2002 - 10:45 #4
En selectboks er et vindue-element, dvs. at det behandles, som om det var et vindue for sig selv. Derfor vil alt komme til at ligge under det.

Men du kan lave din egen selectboks; se fx nikolajdu's her:
http://www.nikolajdu.dk/select/selectSmart.html