Avatar billede senatoren Nybegynder
12. september 2000 - 16:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Instaltion går ned

Jeg er kommet til at aceptere et svar fra mig selv det er for dumt så jeg prøver igen..

Efter at have startet computeren med boot diskette og skriver install.
For jeg disse meldinger.
Vent, mens insatllationsprogrammet forberedes.
scanner sysregisteringsdatabase.
kopierer fil til windows insatlation.
her efter går den ned.
Hvad kan fejlen være
NB. hardisk er formateret. fdisk er kørt.
  filerne er også blevet insatleret i directory  wininst0.400
Avatar billede hojben Novice
12. september 2000 - 16:58 #1
disable virusbeskyttelsen i bios-.-.
Avatar billede parazite Nybegynder
12. september 2000 - 17:01 #2
Prøv - hvis du har mulighed for det - at skifte dine ram ud med nogen, som du VED virker. Havde samme problem, men efter at have fjernet en ramkreds løb tingene som de skulle. Strange!

- Parazite
Avatar billede dkchat Nybegynder
12. september 2000 - 18:41 #3
Jeg har også haft samme problem det var mit bundkort der skulde skiftes
Avatar billede powell Nybegynder
13. september 2000 - 10:31 #4
Få fat i et test værktøj der kan teste din PC i DOS-mode, hvor du så tester RAM, systemboard og evt. harddisk
Avatar billede razmataz Nybegynder
13. september 2000 - 11:58 #5
Ahm ... Hojben har ret!! Det er uden tvivl virusbeskyttelsen i BIOS!!

<-^RaZ^-.