Avatar billede a_n_d_e_r_s Nybegynder
06. september 2002 - 14:45 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

chart.dk

Hvor meget kan man stole på Chart.dk besøgstal?

Hvor mange besøgende har i henholdsvins reelt og på Chart.dk

Min erfaring er at besøgstal ligger langt højere på Chart.dk end de i virkeligheden er.!?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
06. september 2002 - 14:50 #1
Du kan ikke regne med dem, for nogle annoncører betaler for at stå forrest i indekset. En del firmaer har mistet trafik, da de indførte brugerbetaling. Samtidig ligger de på de samme trafik nivau på Chart.
Så er det nemt at komme med den konklusion!

/per
Avatar billede neteffect Nybegynder
06. september 2002 - 15:02 #2
Mon ikke også chart tæller søgemaskinerobotter o.lign. med?
Avatar billede digitalmann Nybegynder
06. september 2002 - 15:05 #3
jeg har kun gode erfaringer med chart, når jeg tjekker med min online statistik passer det faktisk nogenlunde.
Det bedste jeg har prøvet indtil videre, og det er lidt sværere at "snyde" end andre systemer, så tiltroen er større end til f.eks. en frontpage tæller o.lign.
Jeg ved godt at man kan snyde den ved at tilmelde sig noget klik4klik værk, men man kan ikke selv bare sidde og "opdatere" sin side 100 gange om dagen og derved snyde sig op af listen.

Det med at betale chart for en topplacering, den tror jeg ikke på.
Avatar billede a_n_d_e_r_s Nybegynder
06. september 2002 - 15:12 #4
Hvor mange besøgende har i henholdsvis på Chart.dk og med jeres eget statistik system ?
Avatar billede digitalmann Nybegynder
06. september 2002 - 15:50 #5
jeg tog lige en tjek på min(ikke specelt velbesøgte) hjemmeside.

chart = 209 hits
online statistik : 214

så kan du udlede hvad du vil af det
Avatar billede dna Nybegynder
09. september 2002 - 15:44 #6
www.Chart.dk / www.Nope.dk / www.Popper.dk /www.Peak.dk / osv ....

De giver et ok bud på dine besøgende, og især dine besøgende sammenlignet med de andre sider tilmeldt.

Det er slet ikke en misvisende service, og så er den jo dejlig gratis!

dna