Avatar billede cthun Nybegynder
06. september 2002 - 14:33 Der er 30 kommentarer og
3 løsninger

Hvad synes i??

Jeg har lavet denne side for et band... Jeg vil gerne høre andres meninger om design, brugervenlighed osv.

http://famthun.dyndns.dk/downfall/
Avatar billede cob Nybegynder
06. september 2002 - 14:34 #1
HTTP-fejl 403
403.9 Adgang forbudt: For mange brugere er tilsluttet.

Denne fejl kan opstå, hvis Web-serveren er optaget og ikke kan behandle din anmodning på grund af tilslutning af for mange brugere. Forsøg venligst at oprette forbindelse igen senere.

Kontakt administratoren for Web-serveren, hvis problemet opstår igen.
Avatar billede saison Nybegynder
06. september 2002 - 14:35 #2
Avatar billede saison Nybegynder
06. september 2002 - 14:36 #3
Den newsblock ser lidt underlig ud, fordi baggrunden er sort, ligesom bunden af siden er. Måske skulle du lige lave en lille bund i newsboxen, der er grå, det tror jeg ville se bedre ud!
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. september 2002 - 14:37 #4
underlig font at bruge på en webside - den er faktisk nærmest ulæselig.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. september 2002 - 14:37 #5
fonten til linksene...
Avatar billede vardepigen Praktikant
06. september 2002 - 14:38 #6
jeg synes så absolut ikke om siden...... den er så kedelig....
og skriften til venstre er næsten ikke til at læse
Avatar billede cthun Nybegynder
06. september 2002 - 14:42 #7
Avatar billede cthun Nybegynder
06. september 2002 - 14:50 #8
Der er ingen positive ting at sige om siden... eller hvad? :-)
Avatar billede vardepigen Praktikant
06. september 2002 - 14:55 #9
desværre ikke.... jeg synes den er alt for dyster, men det er måsek også meningen
Avatar billede cthun Nybegynder
06. september 2002 - 14:58 #10
Det er sgu tough at få en site vurdering her... Så må jeg jo til det! :-)

vardepigen >> Kan jeg lige få en hurtig vurdering af www.smscom.dk ??
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
06. september 2002 - 15:03 #11
Det site du har lavet her er en typisk bandside med den opbygning og fonte du har brugt. Du har nok ramt bandets udtryk i de farver ellers havde du ikke valgt dem.

alt i alt et flot stykke arbejde..
Avatar billede vardepigen Praktikant
06. september 2002 - 15:04 #12
der er jo en helt anden stil over den.....behagelige farver.... god opsætning
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
06. september 2002 - 15:07 #13
vardepigen <<< jo det kan du da godt få ;)

Den er fin, men traditionel og ikke så meget nytænkning, men designet holder og er rart at se på. kan godt lide menu boksene..

mangler nok lige det grafiske, men det jo en smagssag...
Avatar billede vardepigen Praktikant
06. september 2002 - 15:08 #14
til codevision.... du læser vist som vinder blæser lige nu..*S'

det var cthun der spurgte mig, om jeg ville give en vurdering af siden smscom
Avatar billede cthun Nybegynder
06. september 2002 - 15:10 #15
codevision.dk >> Tak skal du have.. Jeg er også selv meget tilfreds med siden..

vardepigen >> ok... fair nok!!
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
06. september 2002 - 15:12 #16
nååååå he he ja okay -sorry ville bare lige give min mening også....
men cthum <<< hva er det for firma du har her ??? noget reklame værk !
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
06. september 2002 - 15:13 #17
er der mere du vil vide ?
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
06. september 2002 - 15:13 #18
kan jeg så lige hurtig få en vurdering af mit firmasite www.codevision.dk ???
Avatar billede cthun Nybegynder
06. september 2002 - 15:14 #19
codevision.dk >> sms reklame
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
06. september 2002 - 15:16 #20
cthun <<< er det noget seriøst foretagende eller blot noget fritd ????
Avatar billede cthun Nybegynder
06. september 2002 - 15:17 #21
Flot grafisk side... Overskuelig.. brugervenlig..

Kanon fedt site! :-)
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
06. september 2002 - 15:18 #22
takker mange gange.

er der mon mulighed for at lave et samarbejde cthun +???
Avatar billede cthun Nybegynder
06. september 2002 - 15:19 #23
Jeg har ikke haft så meget tid før nu, da jeg lige er blevet udlært... Så det er først nu det begynder at blive seriøst!!
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
06. september 2002 - 15:20 #24
er der mon mulighed for at lave et samarbejde cthun +???
Jeg er sikker på at vi kan tilbyde noget I kan have glæde af og I kan tilbyde os noget vi kan have glæde af !
Avatar billede cthun Nybegynder
06. september 2002 - 15:21 #25
Det kan vi da godt finde ud af... Jeg er ikke den store grafiker, men koder meget html/javascript/asp og lidt php!
Avatar billede cthun Nybegynder
06. september 2002 - 15:22 #26
På den måde!! i skal tilbyde sms'er til jeres kunder!!
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
06. september 2002 - 15:23 #27
samme her - jeg er medejer i codevision og programmør + jeg er pr. manden,,....

vi er indtil 4 tilknyttet codevision.dk - i dag ansatte vi 4 manden... Måske skal vi snakke vidre udenfor dette indlæg - hard u messenger ????
Avatar billede cthun Nybegynder
06. september 2002 - 15:24 #28
jep... caspersvin@hotmail.com
Avatar billede mobisend.dk Nybegynder
06. september 2002 - 15:26 #29
Du kan prøve at kontakte dem fra codevision - de vil gerne hjælpe - vil jeg tro :) skriv til thomas@codevision.dk for nærmere oplysninger - han er medejer i firmaet !
Avatar billede cthun Nybegynder
06. september 2002 - 15:28 #30
mobisend.dk >> ikke forstået!
Avatar billede mobisend.dk Nybegynder
06. september 2002 - 15:28 #31
okay vi tager snakken derfra messenger
Avatar billede mobisend.dk Nybegynder
06. september 2002 - 15:28 #32
jeg mener de tager snakken fra messenger - hvorfor
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
06. september 2002 - 15:29 #33
fordi at det er buissness og ikke kommer andre ved hvad vi aftaler ;)