Avatar billede a/s Nybegynder
06. september 2002 - 12:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

BC4J

Er der en der kan give mig en kort, dansk definition af begrebet BC4J (Business Components for Java) ?
Avatar billede europe Nybegynder
06. september 2002 - 12:47 #1
Det er et abstraktions niveau for til gang til databaser ...
Ellers er jeg ikke helt med på hvad du gerne vil vide ??
Avatar billede soelvpil Nybegynder
06. september 2002 - 13:34 #2
Nej men mon ikke der kan findes en masse om det hos http://otn.oracle.com
Avatar billede jaerven Nybegynder
08. september 2002 - 21:13 #3
Der er en lille kort forklaring her med link til det vidre programmering du måske skal bruge http://www.hdsinc.com/bc4j.html
Avatar billede a/s Nybegynder
29. september 2002 - 13:16 #4
Er der ingen der kan hjælpe ??
Avatar billede a/s Nybegynder
01. oktober 2002 - 21:44 #5
Dette svar fandt jeg på it-leksikon.dk :
Business Components for Java;
rammeværk, der implementerer Javas J2EE Design Patterns for en Java applikation, hvad enten denne er baseret på Servlets, JSP, Applets, EJB eller Java-applikationsprogrammer.
BC4J accelererer leveringen af J2EE-programmer med fokus på ydeevne, vedligehold og implementering af det populære Model View Controller paradigme.