Avatar billede mobisend.dk Nybegynder
06. september 2002 - 08:58 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

point til codevision.dk

tak for dit gode råd ang. valget mellem asp og php - tror du jeg stoler på dig og jeres bureau.

Vil i fremtiden bruge jer...

Her er der 60 point som takf or hjælpen...
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
06. september 2002 - 08:59 #1
jamen selv tak da - vi er altid hjælpsomme og takker for pointene. Held og lykke....
Avatar billede rkhdk Nybegynder
06. september 2002 - 08:59 #2
ref: ?
Avatar billede fcs Novice
06. september 2002 - 09:02 #3
Hvilket spørgsmål refererer denne pointoverførsel til?

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede mobisend.dk Nybegynder
06. september 2002 - 09:03 #4
jeg havde et problem med at vælge mellem asp og php - så det spurgte jeg Codevision om og jeg blev rådet til asp - set i forhold til mit behov.

Der er ikke noget spørgsmål, det var en ekstern opgave udenfor eksperten, men synes deres bruger skulle have en lille point sum.

Til andre kan jeg anbefale Codevision !
Avatar billede rkhdk Nybegynder
06. september 2002 - 09:03 #5
mobisend.dk => hmm du EJER codevision.dk
http://www.eksperten.dk/spm/244545
Avatar billede rkhdk Nybegynder
06. september 2002 - 09:05 #6
mobisend.dk => du har IKKE læst reglerne hva'!

http://www.eksperten.dk/regler.phtml

§ 2.1.13
"tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon)."
Avatar billede rkhdk Nybegynder
06. september 2002 - 09:06 #7
sorry: glemte også

http://www.eksperten.dk/regler.phtml
§ 2.1.6
"gøre reklame for andre sider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål."
Avatar billede mobisend.dk Nybegynder
06. september 2002 - 09:07 #8
codevision er ejet af mere end 1 - jeg er ven af den ene ejer som er med i codevision som har brugeren codevision.dk....

Jeg er hjælpene mand i codevision og det spm. du ref. til er et jeg oprettede da jegs kulle sætte webhotellet op til dem . De havde ikke tid tild ets elv, så jeg tilbød at hjælpe - sorry for det !!!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
06. september 2002 - 09:13 #9
mobisend.dk => du overtræder stadig!
§ 2.1.13
"tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon)."

Codevision.dk => Opret et spm med 60 pointz til mobisend.dk!
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
06. september 2002 - 09:16 #10
godt det gør jeg så - og beklager mange gange...
For at undgå problemer for forkert oprettelses kategori - hvor skal jeg oprette spørgsmålet !
Avatar billede rkhdk Nybegynder
06. september 2002 - 09:17 #11
codevision.dk => jeg opretter det altid i fri debat..

men bare husk at læg et link her, så er det lige meget hvor det ligger ;o)
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
06. september 2002 - 09:18 #12
så er pointene overført til mobisend.dk igen http://www.eksperten.dk/spm/254674!
Avatar billede fcs Novice
06. september 2002 - 10:51 #13
Fint nok - bare husk reglerne til næste gang ;-)

Med venlig hilsen og ønsket om en god weekend til alle.

FCS/CoAdmin
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
06. september 2002 - 10:54 #14
tjaaaaaaa det kan jo ikke passe at det skal ende med at de bedste og stabile brugere forlader eksperten.dk fordi at co og adminsene ikke er dygtige nok til deres job.'
http://www.eksperten.dk/spm/197690
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. september 2002 - 10:56 #15
Hvad har det med noget som helst at gøre?
Avatar billede fcs Novice
06. september 2002 - 10:59 #16
Hvad mener du?
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
06. september 2002 - 11:01 #17
fortsæt det goe arbejde...
Avatar billede hermandsen Juniormester
07. september 2002 - 22:32 #18
Det her må vist være det rigtige link! :)
http://www.eksperten.dk/spm/254679