Avatar billede kldk Nybegynder
06. september 2002 - 08:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lydkort-problem

Min Winamp afspiller vil ikke spille musik. Den siger at lydkortet er i brug et andet sted. Fejlmeldingen siger at jeg skal skifte wave out plug in configuration, og skifte til direct sound i Winamp pref./plug inns. Hvordan gør jeg det??
mvh - kldk
Avatar billede henrik-henrik Nybegynder
06. september 2002 - 08:55 #1
installer din drivere igen. jeg har haft samme problem  og jeg installerede mine drivere igen og så virkede det. du kan også prøve med en ny version af winamp det kan oxo hjælpe.

Se7eN
Avatar billede klister_ Nybegynder
06. september 2002 - 09:04 #2
Prøv først at installere Winamp 3. og se om problemet løser sig! http://www.winamp.com/download/download.jhtml?_DARGS=%2Fdownload%2Findex.jhtml >> Hvis det ikke dur, skal du som Henrik oplyser fjerne dit lydkort, og "geninstallere" det... Hvad er det for et Lydkort du har???
Avatar billede beebob Nybegynder
06. september 2002 - 11:57 #3
Prøv at installere din lydkortsdriver igen og hvis du har opdateret dit styresystem til noget bedre så skal du mugligvis installere winamp en gang til eller en nyere version for at det virker.
Avatar billede kldk Nybegynder
19. december 2002 - 12:55 #4
lukker dette