Avatar billede onlinespil.tk Nybegynder
05. september 2002 - 22:54 Der er 8 kommentarer

Lyden hakker????

Jeg har en 1,8Ghz P4 256 DDR ram, og Soundblaster live 5.1, men min lyd den hakker når jeg scroller i IE.
Avatar billede kau Nybegynder
05. september 2002 - 22:57 #1
Ikke din comp. men dit IE og måske dit lydkort
Avatar billede onlinespil.tk Nybegynder
05. september 2002 - 22:58 #2
Det sker også vis min com starter pause skærm mens jeg hører musik.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. september 2002 - 22:58 #3
geninstaller dit lydkort, og flyt det evt. til en anden pci-slot!
Avatar billede onlinespil.tk Nybegynder
05. september 2002 - 23:01 #4
Hvad kan være skyld i det, det kan da godt være at det hjælper at flytte den til en anden pci port, men det er da ikke en ordentlig løsning. Det skulle da fungere i alle mine pci porte.
Avatar billede tumben Novice
06. september 2002 - 00:00 #5
hold dig fra porten under din agpslot..og den nederste..hvis det kan undgås.
Hvilken styresystem ???..men ellers må jeg give metalhansen ret..prøv hvad han siger
Avatar billede henrik-henrik Nybegynder
06. september 2002 - 09:04 #6
tjek om du har spam progz, det kan nemt være det.

Se7eN
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 02:45 #7
lukketid?!
Avatar billede tiger_dk Mester
17. marts 2010 - 11:03 #8
her skal der i den grad udgivet point !