Avatar billede Slettet bruger
12. juli 1999 - 21:28 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

En lille forfriskning

Hejsa..

Er der en der kan hjælpe med lidt grafik til min side, jeg syntes efter hånden at layoutet er lidt dårligt.

Men Hvis der er en der har mulighed for, at hjælpe.

Jeg skal helst bruge det lidt hurtigt :o)

/MCP
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 1999 - 21:28 #1
Ups..
Måske skulle i lige havde en adresse :o)

http://www.konkurrencenet.dk
Avatar billede boomer Nybegynder
12. juli 1999 - 21:44 #2
Cash?
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 1999 - 21:47 #3
boomer~~> og hvad mener du så lige med den ting??

/MCP
Avatar billede boomer Nybegynder
12. juli 1999 - 21:51 #4
Om det giver kontanter?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juli 1999 - 21:51 #5
hvad vil du helt præcist have lavet?
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 1999 - 22:10 #6
Cyberesben~~>

Der skal bare nyt design på.. alt prograering og tekst ordner jeg selv..
Men ting der skal lves i photoschp og de andre programmer. Har jeg ikke en skid forstand på....

/MCP
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juli 1999 - 22:16 #7
du skulle til at lære photoshop... det er virkelig godt når man kan det
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 1999 - 22:20 #8
Cyberesben~~>

ja, men jeg har kigget en del på det.
Men det er sgu ikke lige mig :o(

Men hvad?? kunne du hjælpe??

/*MCP
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juli 1999 - 22:30 #9
jeg ved desværre ikke om jeg har tid... jeg er ved at lære PHP3 og skulle også gerne have noget design til min egen side i gang.
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 1999 - 22:38 #10
Det var godt nok lidt kedeligt :o(

/MCP
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 1999 - 01:28 #11
Det er da heller ikke mange dage siden du spurgte sidt omkring dette emne Mcp!
Det var deher med den langsomme side Ik!, og image, som ikke kom frem.
Avatar billede asbjoern Nybegynder
13. juli 1999 - 11:29 #12
den er da ellers meget pæn bortset fra menuen i venstre side
Avatar billede i11uzion Nybegynder
13. juli 1999 - 19:02 #13
mcp>>> Hvis du kan bruge lidt amatør-3D-grafik til noget, vil jeg da gerne lave noget... :)
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 1999 - 00:25 #14
Sig mig, har du ingen fantasi, eller er du løbet sur i det. Det du har lavet ind til nu, ser da rimelig godt ud, så hvorfor ikke selv prøve, at ekspermentere lidt. Kom nu i gang mand!
Avatar billede boomer Nybegynder
13. juli 1999 - 13:05 #15
Mon mcp ikke regner med at er grafisk bureau læser dette spg. og dermed regner med at de vil bruge 20 timer på at hjælpe ham, når de nu får 150 point for det?

'I Think Not'
Avatar billede theartist Nybegynder
13. juli 1999 - 21:00 #16
hvad er der galt med din side, der er da sider på nettet der er mange gange værre. hold du da bare fast ved det du har..

--:TheArtist:--
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 1999 - 23:09 #17
Hmmm. det kunne være man skulle :o)
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 1999 - 23:56 #18
Det må kunne gøres lidt mere i harmoni med hvad Siten nu engang omhandler.

konkurrencernet = du kan vinde noget. Frontpage skal være rimelig hurtigt til at loade. Ikke alle bruger ISDN eller 56k modem. En rimelig enkel baggrund. med nogle animationer af nogle gavepakker, som kommer flyvende hen over siden. Fremhævelse af aktuel konkurrence. Mail service, så man kan følge med i hvornår nye konkurrencer starter.
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 1999 - 22:05 #19
Kharder...

så er der måske noget der kan bruges...

Men jeg vil gerne høre JERES mening som det nye design.. prøv og se på http://www.konkurrencenet.dk/nyt.jpg

/MCP
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. juli 1999 - 22:17 #20
det er ret fedt
Avatar billede chris Nybegynder
22. juli 1999 - 03:11 #21
tjooo jaaa !! Nej jeg syntes ikke at det ser godt .! (bare min mening)

så syntes jeg du KLART skulle beholde det du har nu !!

Hvis man ikke selv kan, så få andre til det....men det koster. Sådan er den verden vi nu en gang lever i. Ellers har du vel venner som kan ? og de skal vel ikke have penge !

Jeg tror ikke at du får nogen til at lave noget fedt...for eksperten.dk-point. !! men ok det er jo forsøget værd !

Mvh
Chris
***grrr er det ikke snart weekend*** :)
Avatar billede Slettet bruger
10. august 1999 - 00:00 #22
Chris!

Jeg siger tak for din kommentar :o)
Men jeg må lige dyrke det lidt *gg*

Mvh.

MCP
Avatar billede Slettet bruger
10. august 1999 - 00:21 #23
Nåå du har ikke fået nyt liv i siderne endnu. Nu er ferien, så må det da være tid til lidt fornyelse.
Avatar billede Slettet bruger
10. august 1999 - 00:24 #24
k....

ja, men er det så sig der skal stå for at få lidt liv i dem sammen med mig??

Avatar billede Slettet bruger
10. august 1999 - 00:34 #25
Jeg var spænt på, om der ikke skulle være en, som kunne give dig en hjælpende hånd. Der er jo flere specialister herinde på eksperten.
Avatar billede Slettet bruger
10. august 1999 - 00:35 #26
kharder!

Det må man sige....
Avatar billede Slettet bruger
09. september 1999 - 22:51 #27
tja... lalalalala
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2000 - 17:01 #28

Rydder lige op i mine spm.

/MCP