Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. september 2002 - 22:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Køre Battlefield 1942 med gfx kort uden T&L

Svar først når du har læst og forstået alle kommentarer, svar og dette spørgsmål
- - - - - - - - - - - - - - - - -
Hej

Jeg har problemer med at spille Battlefield 1942 demoen på en comp med et TNT2 Ultra kort

grafikken ser mildest talt helt forkert ud, og jeg har læst mig til at det ikke kan køre på kort uden hardware Transform & Lightning

men en bekendt har fortalt at han har set et sted i deres message board at der skulle være nogle konsolkommandoer der fik det til at køre alligevel, og jeg vil derfor spørge om der er nogen som har set noget lignende og kan fortælle mig om jeg kan få den til at køre Battlefield eller om jeg bare skal droppe det og smide et nyt kort i den?

OS: Windows XP Prof. SP1
Gfx driver: Nvidia Detonator 40.41
Battlefield multiplayer demo med nyeste patch

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
lad være med at skrive medmindre du har en ide om hvordan det skal løses - jeg har ikke brug for at få at vide at TNT2 er et gammelt kort og at jeg skal købe et nyt, elller at spillet virker fint på dit geforce3
Avatar billede kamazo Nybegynder
06. september 2002 - 07:21 #1
hej esben.
Jeg vil nok anbefale dig at købe et geforce 4 før du spiller så krævene spil som BF 1942. Du mangler at fortælle lidt om din PC, PCU og ram er jo også vigtigt.
Avatar billede jsc3000 Nybegynder
06. september 2002 - 11:08 #2
Hej

Der står på deres hjemmeside at "Cards that are not HW-T&L compatible will not be supported!" se her "http://www.fileplanet.com/files/110000/111652.shtml" så jeg tror ikke der er noget at gøre .... desværre ....
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. september 2002 - 14:44 #3
kamazo, læs mit spørgsmål igen, og følg det jeg har skrevet under de stiplede linjer - LAD VÆRE MED AT SENDE ET SVAR SOM IKKE ER ET SVAR!!!

jsc3000>> en bekendt har tidligere set nogle konsolkommandoer der kunne få det til at fungere uden T&L hardware, så det var det jeg efterlyste
Avatar billede torben.s Nybegynder
08. september 2002 - 12:12 #4
hvis du skal råbe gider jeg ikke at komme med min løsning.
bf 1942 kører fint hos mig med mit splinternye s3 virge 2mb. :p
Avatar billede cyberesben Nybegynder
08. september 2002 - 15:42 #5
torben.s>> jeg råber kun fordi han sender et svar som jeg ikke kan bruge til noget

hvad har du gjort for at få det til at køre, hvis det altså er sandt at det kan køre på dit S3 virge?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
18. maj 2003 - 19:05 #6
spm. lukket