Avatar billede supermann Nybegynder
05. september 2002 - 20:51 Der er 15 kommentarer

Underlig biiip lyd..

Hejsa.. jeg har en computer der ikke vil starte.. Den siger bare en mærkelig lyd... ( biiip...biiip ) til jeg slukker computeren igen... der kommer intet billede på skærmen eller noget... hjælp mig please..
kan ikke rigtig bruge min 200mhz til noget :(
Avatar billede krukken Juniormester
05. september 2002 - 20:52 #1
Den kan ikke finde rammen!
Avatar billede supermann Nybegynder
05. september 2002 - 20:53 #2
Hvad er rammen ?
Avatar billede mtas Nybegynder
05. september 2002 - 20:53 #3
Kan være at din skærm ikke er tilsluttet, mus eller tastatur...

Det gør min nogen gangen! Men jeg ved jo ikke om det er det samme - bare et forslag :P
Avatar billede supermann Nybegynder
05. september 2002 - 20:54 #4
Alt er præcis som det skal være... :(
Avatar billede hadaps Nybegynder
05. september 2002 - 20:54 #5
der står i munualen til bundkortet, hvad alle bib koderne betyder, men sådan som du beskriver den, vil jeg tro ligesom som krukken, at det er rammene det er galt med
Avatar billede supermann Nybegynder
05. september 2002 - 20:55 #6
okay.. hvad er rammen ?
Avatar billede krukken Juniormester
05. september 2002 - 20:55 #7
Har du lige sat et grafikkort i? det er det kort som skærmen er forbundet til?! Prøv at presse det helt ned i soklen!
Avatar billede krukken Juniormester
05. september 2002 - 20:56 #8
Rammen er det så lange fætre, sådan nogle lange tynde nogle, med nogle sorte tingester på!
Avatar billede krukken Juniormester
05. september 2002 - 20:56 #9
Det er næsten helt sikkert en af de to ting!
Avatar billede supermann Nybegynder
05. september 2002 - 20:58 #10
Jeg prøver at lege lidt med mit grafik kort og ram
Avatar billede supermann Nybegynder
05. september 2002 - 21:24 #11
well.. jeg fjernede 2 mæssing skruger der sad under bunkortet.. og nu virker det.. men nu har jeg endnu et problem.. Den vil ikke tage imod mus og keybord :(
Avatar billede supermann Nybegynder
05. september 2002 - 21:34 #12
kAN I HJÆLPE MIG ?
Avatar billede krukken Juniormester
06. september 2002 - 23:10 #13
Hvordan vil den ikke tage imod mus og keybord?! Kan du ikke prøv at forklare nærmere!
Avatar billede bilde Nybegynder
07. september 2002 - 10:30 #14
sikker på at du ikke er kommet til at bytte om på dem, da du satte dem ind?
Det er nemlig klasikkeren :)
Avatar billede supermann Nybegynder
24. oktober 2002 - 23:05 #15
problem løst