Avatar billede kennethlarsen Nybegynder
05. september 2002 - 18:28 Der er 12 kommentarer

Kabling/Adapter

Jeg har et Absolutemultimedia Geforce 3/64 Mb ddr RAM grafikkort(med TV ud).Har fået oplyst at tv ud stikket er et LOL stik (stikket bag på grafikkortet har 9 huller(3/4/3))
Har behov for at få at vide hvor jeg kan købe et adapterstik (LOL Han/SVHS hun).
Venlig hilsen    Kenneth Larsen
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. september 2002 - 18:30 #1
et LOL stik?

TV-OUT er normalt S-VHS eller Composite

S-VHS => rundt stik med 7 huller
composite => rundt gult stik med hul i midten
Avatar billede initializing Nybegynder
05. september 2002 - 18:31 #2
Kan du ikke lave det i den rigtige kategori næste gang? Tak
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
05. september 2002 - 18:41 #3
Er du sikker på at der er 9 huller i stikket og at der ikke er 7?! =)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. september 2002 - 18:41 #4
du bedes forklare hvad et LOL stik er, da jeg aldrig har hørt om sådanne et ;o9

VGA: 15 huller
S-VHS: 7 huller
Composite: 1 hul
DVI: MANGE huller (mere end 9)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. september 2002 - 21:48 #5
kennethlarsen => hallo?
Avatar billede kennethlarsen Nybegynder
06. september 2002 - 01:07 #6
Tv ud på grafikkort er normalt et hun stik, det er det også her med siger og skriver 9 huller. Hullerne sidder vandret først 3 så 4 og til sidst 3 i nederste række.
Hvilken kategori hører dette indlæg under. PS jeg er helt ny i dette forum - sorry
Avatar billede pcmongol Nybegynder
06. september 2002 - 01:13 #7
Nogle gfx kort anvender multi in/out porte, der kræver specielle stik. Mener bl.a. MSI anvender et sådant - der er et multipolet hunstik i gfx-kortet der med et adaptorkabel ender i s-vhs in/out plus composite (mener jeg).... kunne være du har noget lignende. Prøv at checke din manual for evt. beskrivelser af din LOL samt prøv at find evt. beskrivelser af før omtalte stik eller lign. Held og lykke
Avatar billede rkhdk Nybegynder
06. september 2002 - 08:20 #8
dette er alt hvad jeg har kunnet finde omkring
Absolutemultimedia Geforce

http://www.hwextreme.com/NewsPub/Stories/2001/10/02/10019592941.shtml
Avatar billede rkhdk Nybegynder
06. september 2002 - 08:24 #9
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. september 2002 - 08:53 #10
kennethlaresen => jeg kan ikke finde et absolutemultimedia Geforce3 med TV-IN, så jeg vil tro at det er et S-VHS TV-OUT du har..
og da jeg aldrig har hørt om et LOL stik, så skal du beskrive det en hel del bedre end du allerede har gjort.. kan du tage et billede?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. september 2002 - 08:59 #11
jeg kan se der er noget der hedder 8 pin S-VHS
http://www.amabilidade2002.com/scartrs6.htm

er kortet købt i DK?
Avatar billede kennethlarsen Nybegynder
10. september 2002 - 19:31 #12
Har tjekket, det er ikke et 8 polet S-VHS stik.
Kortet er købt hos B.J. Trading i jylland og de kan ikke hjælpe !.
Apropos billede, kan du forklare mig hvordan jeg kan lægge det op så kan jeg evt scanne kortet ind og sende billedet.
Kenneth