Avatar billede rooms4rent.dk Nybegynder
05. september 2002 - 18:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Program til at rette "bad sectors" ??

Hej Eksperter, hvor finder jeg et program til at rette "bad sectors" på en "Hewlett Packard DTLA-305020" 20 GB. harddisk ???
Avatar billede bbs Nybegynder
05. september 2002 - 18:20 #1
For det første, så er det altså en IBM 40GV 5400RPM disk..

Men så for det andet, så skal du bruge dette program til at "redde" din disk:
http://service.boulder.ibm.com/storage/hddtech/DFT32-V310.EXE
Avatar billede rooms4rent.dk Nybegynder
05. september 2002 - 19:02 #2
bbs>> NEJdet er det ikke, for der står Hewlett Packard bag på, samt det modelnummer jeg skrev.
Avatar billede rooms4rent.dk Nybegynder
05. september 2002 - 19:04 #3
bbs>> men der står godtnok nede i bunden "Made in Thailand by IBM storage" ????
Avatar billede bbs Nybegynder
05. september 2002 - 19:09 #4
Ja, IBM laver harddiskene til HP maskinerne..
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. september 2002 - 19:42 #5
er der ikke garanti på den endnu, jeg tvivler på at du finder noget der kan reparere bad sectors.
Avatar billede rooms4rent.dk Nybegynder
05. september 2002 - 20:50 #6
retaxes>> Så ved jeg ikke hvad det er, men jeg har brugt det samme program til min IBM 75 GB. som der var sket noget med, og når den nåede et hvis punkt kunne den heller ikke læse det der lå på det punkt, og der rep./fixede det der program denne fejl.

Men den 20 GB, det er som om den bliver for varm efter at have kørt ftp i 5 dage, og det lille hul derpå er IKKE dækket til, hvad kan det SÅ være ?? kan man montere en køler derpå ???
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. september 2002 - 20:59 #7
ok, jeg kender ikke programmet, men kan det rette bad sector er det godt (jeg tror dog blot at den afmærker bad sector).

Du kan godt få blæsere til harddiske, det bruger jeg selv, de nye HDD har det med at blive godt varme.

http://www.studiedata.dk/group.asp?group=106